Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Montage af køkkenarmatur 800 kr.
  • Haster! Silikone fuger på badeværelse 1.300 kr.
  • Hænge vinreol op 350 kr.
  • Ophængning af lamper 600 kr.
  • Ny stikkontakt, der skal bores i væggen 600 kr.
  • Samle legetårn undendørs 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Endelig blir der advaret
  • #1   23. maj 2011 Ja, meget lidt... men godt,
    synes ikke blev der sagt noget mærke, men målenhed..

• #2   23. maj 2011 ja det jo det, skal lige se indslaget kl. 19:30, håber han nævner navne på produkterne der er farlige for vores katte

• #3   23. maj 2011 Det er ihvertfald Bayvantic det har i tankerne, ved ikk om der er andre os - Har selv prøvet og mærke det på mine egne guldklumper, med et meget trist resultat... Så hold jer lang væk fra Bayvantic..

• #5   23. maj 2011 De nævner ikke specifikke mærker..
    Blot at man skal være påpasselig med hvilket mærke man anvender..

• Charlotte O
    Charlotte O Tilmeldt:
    feb 2009

Følger: 1 Emner: 20 Svar: 147
    #6   23. maj 2011 Ja det er bayventic han har i tankerne. - for det vat ham der behandlede mine i sidste uge da jeg lavede den fejl.

Det er jeg glad for han gør - vi snakkede kort om at han overvejede at gøre det. - men vidste ikke han ville gøre alvor af det.

• #7   23. maj 2011 hørte lige deres radio spot idag, der gør Bayvantic selv opmærksom på at det nogle sjældene gange kan give udslæt på hunden, og hvis hunden er mærket af det skal man opsøge dyrlæge, men de siger ikke at det er farligt for katte, synes nu hvor de allerede gør opmærksom på de risi der er ved at bruge det. at de så os godt lige kune fortælle at det er giftigt for katte.

men det er da rart at der er nogle dyrlæger som gør opmærksom på dette, for det er da forfærdeligt at kommme udfor.

• #8   23. maj 2011 Nej han må desværre ikke nævne navne. Så skulle i se hvor hurtigt Bayer kunne komme ud af hullerne.
    Men godt han har taget bladet fra munden, så der i hvert fald kommer opmærksomhed på det, der hvor det nu sendes.

• #9   23. maj 2011 •((¯`Cayica - Nu m. små uldtotter´¯))• jeg har os mistet en kat pga det loppe middel

• #10   23. maj 2011 Men vil os sige at dyrlæger og apoteker skal være noget mere obs på at det er giftigt.. Dyrlægen ved hva han skal gøre hvis en kat kommer ind med en forgiftning.. Det gjor ham her desværre ikk fik ordene ret "de så godt som døde" - men viser sig faktisk at der er en større overlevelse chance end hva han lige gav udtryk for.. Dette info fik jeg fra selveste dyrlægen og repræsentant for bayvantic præpert..

Det er en meget trist måde at miste sine dyr på og vil slet ikk ønske det for den værste fjende..

• #11   25. maj 2011 Årh hvor tragisk kan det dog blive??!! smiley
    Er jeg virkelig ked af at høre fra jer der har mistet jeres misser smiley
    Det er sjovt de reklamere lige præcis med Bayvantic i i fjernsynet!!
    Men nu ved jeg det, og jeg vil være meget påpasselig!
    Så tak fordi i advarer os andre!

Kommentér på:
Endelig blir der advaret

Annonce