{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
498 visninger | Oprettet:

ang katte på p-piller og hankatte {{forumTopicSubject}}

Hejsa...
Jeg har en 2 hunkatte som har været på p-piller i ca uger. Altså de har fået p-pille i lørdags og idag... Vi har så idag lukket vores hankatte sammen med hunnerne,og Celius er virkelig utrolig betaget af Macbeth,og prøver os hele tiden og hoppe på hende.. Hun er ikk i løb,og jeg vil da os mene at p-pillerne meget gerne skulle virke nu...

Er der noget jeg skal være bekymret for, eller skal jeg skille dem ad igen?? Håber på nogle gode råd..


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  ang katte på p-piller og hankatte
  • #1   19. feb 2006 MB: Vi fik af vide af vores dyrlæge at hun skulle ha dem med det samme vi kom hjem, hvis hun ikk var i løb,og det var hun ikke, så vi gav hende dem der... og det var sidste lørdag... og så fik hun en idag os... ! Hun har ikk kastet dem op....
    Men jeg er bekymret for om Celius kan gøre nogen skade på hende, når han nærmest vil "voldtage" hende.. ??

    Grunden til at Macbeth får p-piller er fordi at hun stresser når hun er i løb,over hanmisserne,og det gør at hun taber sig... fordi hun hele tiden er i løb. derfor har jeg valgt og give hende p-piller for at dæmpe det,og for at få hende til og tage på igen..
    Chanel skal neutraliseres, men da pengene ikk er til det lige nu, har vi valgt og give hende p-piller for at udgå upskuld lige pludselig..


  • #2   19. feb 2006 kat-ly: jeg er ikk bekymret for om hverken p-pillerne virker eller noget, men som jeg lige skrev til MB, så er jeg bekymret over om Celius kan gøre skade på Macbeth, når han nærmest prøver og "voldtage" hende... ???

  • #3   19. feb 2006 altså jeg mener de fik p-pille sidste lørdag og så igår....

    hehe, her går jeg rundt og tænker på at det er lørdag idag.. Øv, hvor er weekenden bare pludselig væk... smiley


  • #4   19. feb 2006 MB: Okay, det er jeg glad for...nej hun har ikk kastet dem op, ikk hvad jeg har set hvert fald.. for jeg har virkelig kigget efter...

  • #5   19. feb 2006 i tilfælde af at man giver en hunkat p-piller mens den er i løb, virker de så ikke, eller hvad sker der?? det tænkte jeg nemlig over dengang jeg læste den brugsanvisning som var med pillerne..

  • #6   19. feb 2006 nej det var hun ikke, hun gjorde hvert fald ingen tegn på det.... men jeg tænkte bare på hvad der sker hvis man giver dem p-pille mens de er i løb?

  • #7   19. feb 2006 Okay, jøsses dog... det lyder ikke godt... det lyder vildt...
    Men godt ingen af mine var i løb så.. smiley


  • #8   19. feb 2006 hvordan kan man mærke eller se hvis en hunkat har underlivsbetændelse?


  • #9   19. feb 2006 okay... det lyder godt nok ikke sjovt..

Kommentér på:
ang katte på p-piller og hankatte

Annonce