904 visninger
|
Oprettet:
To spørgsmål ang katte {{forumTopicSubject}}
Hej
Jeg er ny her, og hermed vil hilse.
Jeg er lige blevet ny ejer af to søde han katte på 5år inde kat. Jeg vil gerne vide, hvis ens hankat korthåret kaster op 2 gange i løbet af ugen, npget grønt og er hyper aktiv, er der noget at frygte?
aug 2010
Følger: 50 Følgere: 370 Katte: 4 Emner: 181 Svar: 7.218
Prøv at give lidt kattemalt hver anden dag.
Og: VELKOMMEN!
jul 2008
Følger: 57 Følgere: 734 Katte: 12 Emner: 705 Svar: 7.967
opkast kan komme af mange ting. de kan spise for hurtigt
de kan have hår i munden/halsen - her er kattemalt rigtig godt
der kan også være foder de ikke kan tåle - her er billige produkter en stor synder. har selv haft katte som ikke har kunne tåle whiskas tørfoder, men også andre kan gøre det
det kan være pga sygdomme.
så er er mnage grunde til at de gør det
men at din gør det et par gange om ugen hænger højst sansynligvis sammen hår i halsen eller at den spiser for hurtigt.
aug 2019
Følger: 13 Følgere: 1 Emner: 2 Svar: 2
Den første kast op af den ene kat var noget i den stil af græsstrå, med sort/mørkt grøn lange tykt lag. Og den sidste gang 2 dage siden, var den kun grønt og afførings brun farve.
Samt at i dag har den samme kat nyset, samt hans næse er koldt kunne jeg mærke.
Den har spist nok og drukket vand. Samtidigt sove de begge to rigeligt, synes jeg især efter en gangs løbe og leg tur i lejligheden.
De spiser topic kattemad fra Aldi, og som gamle ejer siger at de har aldrig haft problemmer med den. Og ja, de spiser hurtigt og dermed stopper og forsætter efter par minutter igen.
Nej, jeg har ikke nogle blomster hjemme. Især dem som blev skrevet i denne artikel om, ingen af dem er hjemme hos mig.
https://www.agria.dk/kat/artikel/sygdomme-og-skader/farlige-planter-for-katten/
jul 2015
Følger: 30 Følgere: 310 Katte: 5 Emner: 88 Svar: 995
jul 2008
Følger: 57 Følgere: 734 Katte: 12 Emner: 705 Svar: 7.967
nemlig at der altid er fri adgang til kattegræs.
aug 2019
Følger: 13 Følgere: 1 Emner: 2 Svar: 2
To spørgsmål ang katte