{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.216 visninger | Oprettet:

Hjælp ang pris på katte {{forumTopicSubject}}

Jeg har en kusine der er nød til at finde nyt hjem til hendes katte men vi er i tvivl om hvad hun skal sætte dem til salg for, et godt hjem er dog det hun vægter først.
Det drejer sig om en ragdoll hun på 2 år og en ragdoll/hellig burma han.
Begge er neutraliseret og chippet, renlige og kælne.
Er der nogen af jer der kan hjælpe med en ide om hvad hun skal tage for dem.
Hvad er normal pris for sådanne katte.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• I need a certified electrician to fix my socket where the stove is to be connected. 1.250 kr.
  • Opsætning af fjernsyn 550 kr.
  • TV2 kanaler virker ikke 1.149 kr.
  • Rengøring af hele lejligheden 250 kr.
  • Handyman - boreopgave (gardinstænger, hylder) 600 kr.
  • Toilet virker ikke 3.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hjælp ang pris på katte
  • #2   15. aug 2013 Ragdoll'en er ægte men uden tavle.
    De skal helst sælges samlet, mener du 500 for dem hver ?

• #3   15. aug 2013 Ville nok tage 1000-1500 for dem samlet, inkl deres ting. smiley

• #4   15. aug 2013 "Gamle" katte er desværre meget svære at komme af med. smiley

• #5   15. aug 2013 Hunnen er 2 år og hannen 1 år, jeg havde glemt alder på hannen.
    så de er jo ikke så gamle. smiley

• #6   15. aug 2013 De er voksne. Og det gør det meget svært.

• #7   15. aug 2013 Jeg tror også jeg ville sige 1000-1500 for dem begge med alt tilbehør.
    Som der er nævnt, er voksne katte svære at finde hjem til, og især uden stamtavler.

Men når det så er sagt, ville jeg sætte pris på for at få seriøse henvendelser. Nogen ville måske hente dem med videresalg for øje hvis de var sat som gratis smiley

Jeg håber i finder et godt hjem til missekattene.

Evt smid en annonce herind, men billeder er altafgørende tror jeg...

• #9   15. aug 2013 Sæt dem nu bare ikke for billigt. I risikerer bare det er "tosser" der kommer for at købe dem, som oftest med videresalg for øje. I hvert fald ikke under 2500 kr samlet. Og stop nu med alt det der med, at udstyr medfølger. Det er en underlig trend der er kommet, at folk vil have alt muligt med, når de køber dyr. De kan få det med, som dyret er vant til, evt et tæppe der lugter af det den kender.

• #10   15. aug 2013 er enig med Tina B. Du kan altid sætter prisen lidt ned hvis det er der ikke er kommet nogen:)

• #11   15. aug 2013 Jeg solgte for et halvt år siden, to katte for min veninde. Rene Hellig Birma katte med stamtavle. den ene var 3 år, den anden 1 år (fra mit eget opdræt) - begge steriliseret.
    De var til salg LÆNGE, da hun ville have 2000 for hver. De endte med at få et dejligt hjem, med søsteren til hende fra mit eget opdræt - men for sølle 2500 samlet.

• #12   15. aug 2013 Ok tak for jeres råd alle sammen, jeg tror jeg vil råde hende til 1500 for dem begge og så kan hun slå lidt af hvis de rette dukker op.
    Det er netop pga at folk ikke bare skal bruge dem som en handelsvare hun vil sælge og ikke give dem væk.
    Det er et varigt hjem hun søger til dem.
    Må jeg oprette en annonce på dem herinde på min profil, jeg har aldrig haft annonce før herinde

• #13   15. aug 2013 Folk er forskellige...Alle mine 4 katte er genbrugskatte. ..Jeg plejer at få mine uden omkostninger...De 2 sidste blev endda kørt hjem til mig..
    Jeg foretrækker voksne katte frem for killinger.

• #15   15. aug 2013 Bente N **og så kan hun slå lidt af hvis de rette dukker op.**

Hun sælger forhåbentlig kun til de rette!

• #16   15. aug 2013 Tinka- Det jeg mener er at det er hjem før pengene smiley

• #17   15. aug 2013 Nå ok, så er jeg mere rolig.

Selv om jeg ikke mener, at katte kan gøres op i penge, og heller ikke mener, at en nok så høj pris i sidste ende er sikkerhed for et godt hjem, er jeg enig med Tina. Især racekatte kan jo desværre have interesse for de forkerte personer (pengegriske krejlere), og en tilpas høj pris kan nok sortere de værste krejlere fra.

Din kusine bør i hvert fald under alle omstændigheder se det nye hjem godt an, for at sikre sig at kattene virkelig kommer til et godt hjem.

• #18   15. aug 2013 ja opret dem da endelig herinde smiley

• #20   15. aug 2013 Hun vil helt sikkert sikre sig et godt hjem til dem, netop derfor skal de heller i i div aviser og lign.
    Lotte S.... Ja jeg ved godt de skal i marked, smiley

• #21   15. aug 2013 Jeg håber de får et nyt hjem sammen smiley

Kommentér på:
Hjælp ang pris på katte

Annonce