1.314 visninger
|
Oprettet:
Stakkels kat :'( {{forumTopicSubject}}
Idag skulle jeg til et møde oppe på min skole. og på vej derop løber der en hvid blåøjet hvid semi lang håret kat over vejen. den stopper op og kigger på os og jeg sætter min på hug for at snakke med den. så kommer den tættere på og begynder at stå og gnide sig op af noget bygværk ved et hus. og så ser jeg på dens hale osv.
Halen er viklet ind i lort grene og andet skidt den havde filtre knuder i hovedt og tydeligt under maven.. jeg kunne ikke se hvor tynd den var da den ikke kom tættere på fordi jeg jo havde lidt travlt...
Hvad kan man gøre??
feb 2010
Følger: 27 Følgere: 28 Katte: 9 Emner: 15 Svar: 5.563
Desværre er der mange der lukker deres semi-langhårede katte ud og så kommer de lynhurtigt i den situation som den stakkels mis du mødte.
feb 2010
Følger: 17 Følgere: 15 Katte: 1 Emner: 58 Svar: 280
aug 2010
Følger: 50 Følgere: 370 Katte: 4 Emner: 181 Svar: 7.218
Nej, du kan ikke gøre så meget, men en fremlysning er da en fin idé. Held og lykke!
dec 2006
Følgere: 102 Katte: 2 Emner: 68 Svar: 9.958
Hvis ikke ejer kan findes, så synes jeg det bedste er at aflevere katten til et dyreinternat, hvor den hurtigt kan få den nødvendige pleje, for det lyder skidt med den filtrede pels
jul 2009
Følger: 9 Følgere: 9 Katte: 1 Emner: 8 Svar: 540
PUHA jeg hader at nogen gør sådan noget.... der er jo netop en grund til vi opdrættere af langhårede siger de ikke må komme ud andet end i løbegård eller lign øv hvor er det synd...... håber du får held til at fange den og tak fordi du gør noget, gid flere var som dig
Stakkels kat :'(