Foder z/d {{forumTopicSubject}}
Hej Alle,
Jeg er helt ny herinde, men håber alligevel, at i alle vil tage godt imod mig.
Vores kat har desværre fået madallergi, hvilket betyder at han fremover skal spise Hills z/d (ifølge dyrlægen). Jeg har allerede købt de første par poser til vores kat Emma, så han forhåbentligt snart får det bedre... selvom foderet koster en mindre formue ( 269 kr. for 2 kg.)
Dyrlægen fortæller, at z/d kun kan købes i poser á 2 kg. er det korrekt?
Sælger alle dyrlæger i DK z/d til samme pris, eller kan det godt betale sig, at "shoppe" lidt rundt?
Kender i evt. nogen sider på nettet, hvor foderet kan købes billigere?
Hvor køber i selv z/d? - Hos dyrlægen, eller?
Hilsen Pia og Thomas.
dec 2004
Følger: 242 Følgere: 200 Katte: 17 Emner: 69 Svar: 3.126
sep 2008
Følger: 1 Følgere: 4 Katte: 3 Emner: 12 Svar: 864
apr 2011
Følger: 1 Katte: 1 Emner: 1 Svar: 3
Køber i selv fra disse sider?
Dyrlægerne må da tjene kassen på foderet herhjemme, hvis samme kan købes så meget billigere i udlandet?
apr 2011
Ja men du har helt ret i det du skriver... Vi har tænkt os at benytte z/d i nogen tid (uger?) og så se om der er sket nogen forbedringer - og så derefter "eksperimentere" lidt, for at finde ud af, hvad det præcist er som han ikke kan tåle.
sep 2008
dec 2004
Følger: 242 Følgere: 200 Katte: 17 Emner: 69 Svar: 3.126
Det link med 10kg sækken er til z/d til HUNDE - katte kan ikke leve af hundemad!
apr 2011
Tak for dit rår vedr. fodring... Som vist ikke bliver noget problem, eftersom han indtil nu har spist af sit nye foder, MED STOR GLÆDE...
Og Ja.. Jeg havde set, at 10 kg. sæggen var foder til hunde.
feb 2010
Følger: 27 Følgere: 28 Katte: 9 Emner: 15 Svar: 5.563
Jeg vil så anbefale at fodre med rent BARF til allergi-katte. Jeg kender flere både hunde og katte ejere der har skiftet og det har hjulpet voldsomt. Men der går 2-3 mdr inden der falder ro på og i starten kan allergien blomstre op, men det er helt naturligt. Den udrenser. Prøv at kontakte nærmeste BARF-forretning (rigtig kattemad eller rigtig hundemad)
sep 2008
mar 2007
Følger: 9 Følgere: 8 Katte: 2 Emner: 79 Svar: 550
Foder z/d