1.402 visninger
|
Oprettet:
Kattesele {{forumTopicSubject}}
Hejsa
Min kæreste og jeg har fået kat her for 2-3 uger siden. Vi bor i lejlighed, så hun har ikke rigtig mulighed for, at komme ud. Men vi har overvejer, om vi skal købe en kattesele til hende, så vi kan tage hende med ud? :). Hun er 7 en halv måned gammel. Håber på nogle, kommer med gode svar
Hilsen Louise.
feb 2010
Følger: 27 Følgere: 28 Katte: 9 Emner: 15 Svar: 5.563
jun 2009
Følger: 3 Følgere: 2 Katte: 2 Emner: 16 Svar: 117
http://www.kattegalleri.dk/html/for_messageDetail.asp?MSG_ID=87741
Selv opgav jeg at min ældste kat skulle være selekat, det var simpelthen umulig. Hun var så vild når hun kom ud at hun nærmest kvalte sig selv i selen og det endte med at jeg løb bagefter hende når hun havde den på. Men jeg tror også det har lidt med kattens temperament at gøre!
apr 2011
Følger: 1 Katte: 1 Emner: 5 Svar: 67
Tulle er egentlig en livlig kat, med masser af krudt i numsen.. Men når hun kommer ud foregår det stille og roligt.. Hun sidder pænt og venter på at få selen på og blive lukket ud. Jeg har købt en lang line og vi har indhegnet haven, så der ingen huller er, som hun kan smutte ud af.. Og så bliver hun bundet til en stolpe på terassen, og så kan hun gå hele haven rundt og undersøge selv (vores have er ikke ret stor - rækkehus-have). Det passer hende særdeles godt og indtil videre går det meget fint med denne ordning Hun sidder heller ikke og mjaver og vil ud, men kommer når jeg tager initiativ til at nu skal vi ud i haven..
Vi tager det som det kommer Men det er hyggeligt at gå tur med kat (det har vi tidligere gjort, når vi har passet min mors kat)
apr 2011
Følger: 24 Følgere: 21 Katte: 2 Emner: 42 Svar: 2.770
Det handler om at vænne dem til det fra små af, hvis man har muligheden.
Min kæreste og jeg får også vores første killing her i Maj, og vi regner med at gå ud i haven med den i sele, så den også kan sættes i en line og sin sele og gå rundt derude selv, mens vi evt. holder havefest
Vi har så godt nok også tænkt os at tage på udstillinger med den så den skal blive vant til at slæbes rundt
Håber du ku bruge mit input
Vh Thilde
apr 2011
Følger: 1 Katte: 1 Emner: 5 Svar: 67
feb 2010
Følger: 27 Følgere: 28 Katte: 9 Emner: 15 Svar: 5.563
Kattesele