{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
887 visninger | Oprettet:

Forkølelse {{forumTopicSubject}}

Tror ikke det er noget jeg behøver at være bange for men det handler om min lille killing Zuma, som jeg har haft i 3 uger nu. Når han trækker vejret ( det er værst når han sover ) siger det pive lyde.. Han er meget snottet og har mange "bussemænd"... Han nyser nogengange op til 10 gange i træk og når han lige har leget meget vildt, stikker han tungen ud ligesom en hund og trækker vejret meget forpustet!! Er han bare forkølet? Hanhar haft det sådan siden jeg fik ham! Eller har han astma eller et eller andet luftvejs infektion!! Spurgte dyrlægen og hun svarede faktisk ikke så jeg fik fat i noget konkret svar, derfor ville jeg lige høre ad herinde!! Jeg vil heller være på den sikre side! Er nok lidt over beskyttende efter jeg fik en killing dec. som jeg nåede at have i 2 ger, døde en meget smertfuld død af hjerteorm.... ( Sælger sagde han havde fået ormekur)
Håber I kan hjælpe!

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Forkølelse
  • #1   16. feb 2006 Og hvis det bare er forkøelse, er der så noget jeg kan gøre?? Han vælter jo næsten ned af sofaen når han virkelig nyser det lille myr!!

• #2   16. feb 2006 Jamen havde ham afsted her for 2 uger siden og der blev han vacineret og blev tjekket igennem efter mit ønske og hun sagde der ikke var noget... Mit eneste problem er bare det vat også hende der tilså min sidst killing der døde.. Havde ham afsted om morgenen og han døde om aftenen... Og der havde hun da ikke gennemskuet hvor slemt det var!!

• #4   16. feb 2006 De fleste af de sygdomme I nævner, de er j dækket ind i forbindelse med hans vacination men ja tror bare jeg tager ham til en anden dyrelæge.. Var ellers så glad ved hende jeg havde!!

Kommentér på:
Forkølelse

Annonce