{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.268 visninger | Oprettet:

Forkølelse?! {{forumTopicSubject}}

Godmorgen til jer alle!

Er der flere end mig, som sidder med snotnæse, ondt i halsen og propper i ørerne?

Jeg hoster også og nyser hele tiden - fandme træls! Har vist brugt 3 ruller wc-papir siden i går...host host!

Så imorgen eller i overmorgen ligner jeg nok Rudolf med den rød tud - synes godt nok min næse er ved at være øm! Øv og av!

God dag til jer alle :o)

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Forkølelse?!
  • #1   23. okt 2009 Godmorgen Rudolf
    God bedring, sku træls at være snottet, man bliver vanvittig af at pudse næse hele tiden smiley

• #2   23. okt 2009 god bedring...
    jeg er ikke selv syg eller jio lidt snottet er jeg hele tiden pga mit job, passer ca 40 vugge børn (0-3 år) og de nyser mig i hovedet og tøre snot af i min bluse hele tiden mens de savler på en... så snotten er svær at komme af med...
    jeg har lidt ondt i ryggen med det er der heller ikke noget nyt i...

men godbedring....

• #3   23. okt 2009 Tak for "god bedring" hilsnen :o)

Håber snart det går over - har ikke sovet ordentligt i to dage nu. I nat fik jeg 2 1/2 times søvn og 4 timer igår....snøft og hulk hulk...

Lonnie - kan godt se, at det næsten er umuligt at være snot-fri med så mange snottede børn hehe Træls med ryggen - synes der er mange der har det. Min kæreste har en diskoprolaps....

• #4   23. okt 2009 God bedring Nette, det er godtnok træls at være syg og snottet, jeg har selv haft det over 2 omgange her i efteråret, bare træls:(

• #5   23. okt 2009 Mange tak, Lotte :o)
    Ja, det er møg træls. Man kan hverken dufte eller smage mad og drikke. Mine læber er ultra tørre og jeg børster tænder konstant fordi jeg synes jeg mangler spyt.

Det er ved at være længe siden jeg har været rigtig syg. 7-9-13. Men er ofte snottet gennem sommeren - burde nok få taget en hø-feber test :o)

Så nu håber jeg bare, at det ikke videre udvikler sig til influenza eller lign.

• #6   23. okt 2009 Hvis du er ligeså "heldig" som mig, bliver det ved forkølelsen og lidt feber og forsvinder så igen. Bruger du otrivin næsespray? Den er ret god.

• #7   23. okt 2009 Nej jeg har intet købt denne gang - plejer at have Otrivin. Har kun drukket citronvand (kogt) med honning, te og ikke andet...ja og meget blødt wc-papir hehe

• #8   23. okt 2009 Få fat i den næsespray søde, den lindrer hurtigt også for, at undgå bihulebetændelse.

• #9   23. okt 2009 Har engang hørt at masser af C-vitamin skulle være godt, ved dog ikke om det er sandt

• #10   23. okt 2009 Rigtig træls at være snottet, og have en maga øm næse....Du skal prøve at købe de lommetørklæder med balsam på, det er vild luksus i forhold til blødt wc papir....Og det holder den ømme næse, næsten helt væk...;o)

• #11   23. okt 2009 jeanette
    jeg fik to diskoprolapser som 20 ågrige, der er en smerte man ikke kan beskrive men det er nu ikke dem der driller mig, tror bare jeg spænder for meget i ryggen og får sådan nogle muskelknuder ned over lenden og jo så er jeg rigtig god til at knække med mine knogler specielt dem i ryggen og nakken, det er jo heller ikke så smart af mig men det hjælper jo lige i ti minuter og det er lækkert.... *SMILER*

jeg håber snart du bliver rask, det er så trals at bruge hele weekenden på at være syg....

• #12   23. okt 2009 Jeg så i "Go´aften Danmark" at en læge fortalte at man skal spise masser af C-vitamin også selvom man er blevet forkølet, så den er god nok :o) Og så skulle man drikke citronvand (kogt) med honing - ingen sukker overhovedet, det holder immun forsvaret nede. Han frarådte Otrivin, ikke fordi det er usundt eller noget, men fordi han sagde at man ligeså godt kunne tage et "dampbad" til ansigtet.

Tak for alle de søde hilsner- håber også at jeg snart får det bedre. Jeg er også helt vildt træt, men kan slet ikke sove. *snøft snøft*

I skal endelig ikke ynke mig *GG*

Sveske - hvor kan man købe de lommeklude henne?

Lonnie - det lyder godt nok træls, det med din ryg. Håber da ikke at det er kronisk. Min kærestes diskosprolaps er der stadig, men det er blevet meget bedre efter han er begyndt at løbetræne.

ps. jeg har altid weekend hehe

• #13   24. okt 2009 Dem kan du købe i de fleste butikker. Pakkerne er blå grønne, og hedder noget med Kleenex Balsam...
    Og de er virkelig gode. ;o)

• #14   25. okt 2009 Sveske - okay tak smiley

Missemor - det fortalte lægen altså i Go´aften Danmark smiley Har også lige været inde og læse om det og det skulle altså være rigtig nok. Men der er faktisk ingen beviser på, at c-vitamin skal afholde folk fra at få en forkølelse, forskning og samtlige undersøgelser har fundet ud af ved at tage 1-2 g c-vitamin om dagen, kan forkorte en forkølelse med et halvt døgn. Ikke meget smiley

• #15   26. okt 2009 Missemor - nej det har du fuldstændig ret i smiley
    Tror også bare at man må tage de forkøleleser der nu kommer og så bare tænke på, at der som regel kun går en uges tid, så er det ovre igen smiley

Kommentér på:
Forkølelse?!

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce