697 visninger
|
Oprettet:
{{ group.groupName }}
Medlemmer: {{group.memberCount}}Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Andre forumemner med "Forkølelse"
Forkølelse
Hej allesammen. Ville hører om katte godt kan blive forkølede? sys nemlig og have læst et sted at det kan de ikke og lyder det lidt ligesom når vi mennesker er snottede når man trækker vejret ? Vores...
Hej allesammen. Ville hører om katte godt kan blive forkølede? sys nemlig og have læst et sted at det kan de ikke og lyder det lidt ligesom når vi mennesker er snottede når man trækker vejret ? Vores...
Skrevet af: Salliah E - 12. aug 2010
Forkølelse?!
Godmorgen til jer alle! Er der flere end mig, som sidder med snotnæse, ondt i halsen og propper i ørerne? Jeg hoster også og nyser hele tiden - fandme træls! Har vist brugt 3 ruller wc-papir s...
Godmorgen til jer alle! Er der flere end mig, som sidder med snotnæse, ondt i halsen og propper i ørerne? Jeg hoster også og nyser hele tiden - fandme træls! Har vist brugt 3 ruller wc-papir s...
Skrevet af: Jeanette Z - 23. okt 2009
Spar penge på din forsikring
jan 2012
Følger: 9 Følgere: 110 Katte: 3 Emner: 132 Svar: 11.512
Men ellers er der ingen kur mod forkølelse, kun at lade tiden gå sin gang og vente på at bacillerne forlader kroppen
aug 2013
Følger: 2 Følgere: 1 Katte: 3 Emner: 2 Svar: 16
aug 2010
Følger: 50 Følgere: 370 Katte: 4 Emner: 181 Svar: 7.218
Nogle siger at antihistamin hjælper hvis næsen løber konstant.
God bedring
mar 2012
Følger: 5 Følgere: 5 Katte: 5 Emner: 76 Svar: 919
Forveksler du ikke forkølelse med influenza?
Panodiler har hvertfald aldrig hjulpet mig mig snot næse og ondt i halsen, men derimod virker de feber nedsættende. Og det er pga feberen ved influenza man skal drikke meget væske.
Nicole
Varm mælk med honning skulle gøre underværker på halsen, og er det ikke lige din kop The, så virker strepsils super godt - du skal bare huske at anvende dem rigtigt
God bedring!
aug 2013
jul 2007
Følger: 4 Følgere: 3 Emner: 93 Svar: 603
Jeg har oftest også en trykken i hovedet, eller hovedpine og/eller feber når jeg er forkølet og der hjælper et par panodiler altså også. Hjælper også på ondt i halsen.
Ellers har jeg altid hexokain liggende
jan 2012
Nix for jeg har aldrig haft influenza..
Hvis jeg er meget forkølet og næsen løber konstant så hjælper et par Panodil på at næsen ikke løber så meget og det hjælper på den trykken i hovedet jeg let får når jeg pudser næse konstant, generelt så hjælper Panodil bare til at jeg føler mig lidt mere frisk og kan klare at gå på arbejde hvis jeg er sløj..
Så nej jeg forveksler ikke forkølelse med influenza, men man reagere jo forskelligt på sygdom og på panodiler..
Og så vil jeg da nævne at jeg intet sted skrev at Panodil hjalp på ondt i halsen, for Nicole nævnte intet om ondt i halsen, hun skrev forkølelse..
mar 2012
Følger: 5 Følgere: 5 Katte: 5 Emner: 76 Svar: 919
Okay. Jeg har bare en lidt anden holdning til panodiler.
Men hvis det virker for dig, så fred være med det..
jan 2012
aug 2013
Jeg vil bare gerne have nogle tips til hvordan man kan for milde det;)
aug 2010
Følger: 50 Følgere: 370 Katte: 4 Emner: 181 Svar: 7.218
aug 2013
Forkølelse