1.269 visninger
|
Oprettet:
Hvordan fik i succes med salg {{forumTopicSubject}}
af kat..?
Jeg har min venindes kat boende indtil vi finder de nye ejere..
Til jer som har måtte skille sig af med en kat, hvordan fik i heldet med jer?
aug 2006
Følger: 40 Følgere: 37 Katte: 14 Emner: 14 Svar: 1.395
feb 2010
Følger: 27 Følgere: 28 Katte: 9 Emner: 15 Svar: 5.563
Jeg forstår så ikke hvorfor der ikke er flere der aftager ungkatte eller ældre katte, da de er over de værste narrestreger. Især hvis man er helt ny katteejer kan det komme bag på en når man oplever hvor meget krudt der er i en lille killing. Tænker osse det er derfor mange ender på salgs-sider igen eller på internaterne eller værre endnu, bliver smidt ud.
maj 2007
Følger: 24 Følgere: 40 Katte: 10 Emner: 141 Svar: 7.121
dec 2008
Følger: 3 Følgere: 3 Katte: 2 Emner: 7 Svar: 367
Marianne... At der er så få der vil købe voksne katte skyltes nok at næsten alle ved at der er for store chanser for at købe katten i sækken,
Altså en problem kat "urenlig kat" og ligende...
mange sælger deres problem uden at oplyse køber om diverse problemer og hvem gider købe de katte der burde være aflivet istedet for at sælge dem???????
maj 2007
Følger: 14 Følgere: 119 Katte: 32 Emner: 58 Svar: 969
De 2 der var offentlig tilsalg har jeg skrevet ærligt om hvorfor jeg solgte dem, de var begge sat til en pris på 1500kr, den kunne dog forhandles, men kun ved personlig fremmøde.
feb 2010
Følger: 27 Følgere: 28 Katte: 9 Emner: 15 Svar: 5.563
Desværre handler det osse om mode, hvilket jo er helt grotesk, da det er et dyr vi snakker om. Mange ønsker sig en "langhåret" kat uden at tænke over hvilket arbejde der følger med og det hele ender i hårknude på mere end een måde. Basal viden om katten er osse ofte en mangel, det er natdyr, det kravler på bordene osv osv. Plus oveni adfærden ved de enkelte racer, kan komme bag på ejeren. Alt for mange dyr bliver sorteper på den konto, det være sig katte, hunde eller hamster osv.
Selv om det lyder hårdt og brutalt, så vil det i mange tilfælde være mere humant at aflive end at lade katten/dyret blive kastebold.
jun 2007
Følger: 7 Følgere: 6 Katte: 1 Svar: 29
Hvordan fik i succes med salg