{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvordan fik i succes med salg
  • #1   7. mar 2011 Man skal sørge for at katten er attraktiv - dvs den skal være neutraliseret, og vaccineret.

• #2   7. mar 2011 Selv om man gør alt det rigtige, såsom vaccination og neutralisering, kan det være meget svært at komme af med en kat. Og især hvis det er en ældre kat. Du skal huske på at det aldrig har været så svært at finde hjem til at de killinger der bliver lavet, som i de seneste 2 år. På internaterne har de især i det sidste år haft enormt stress på og mange racekatte har heller ikke været til at komme af med. Ikke engang selv om de bliver foræret væk.
    Jeg forstår så ikke hvorfor der ikke er flere der aftager ungkatte eller ældre katte, da de er over de værste narrestreger. Især hvis man er helt ny katteejer kan det komme bag på en når man oplever hvor meget krudt der er i en lille killing. Tænker osse det er derfor mange ender på salgs-sider igen eller på internaterne eller værre endnu, bliver smidt ud.

• #3   7. mar 2011 Ved mine hittekillinger gav jeg 2 væk gratis, og solgte de andre 2 for sølle 250 kr.. Det var blandings killinger.. Havde haft dem til salg for 500 kr først, men havde absolut ingen henvendelser på dem.. Den lave pris gav hurtigt et par henvendelser..

• #4   7. mar 2011 Tjaaa..... Jeg solgte 5 perserkillinger på en weekend uden problemer, jeg tror bare det er et spørgsmål om gode, skarpe billeder af killingerne i annoncerne *ss*

Marianne... At der er så få der vil købe voksne katte skyltes nok at næsten alle ved at der er for store chanser for at købe katten i sækken,
    Altså en problem kat "urenlig kat" og ligende...
    mange sælger deres problem uden at oplyse køber om diverse problemer og hvem gider købe de katte der burde være aflivet istedet for at sælge dem???????

• #5   8. mar 2011 Jeg har solgt 3 voksne katte siden november, de 2 har været offentlig tilsalg, mens den sidste er kommet til et hjem hos nogle jeg kender, da hun skulle have et hjem, hvor hun måtte rende frit.

De 2 der var offentlig tilsalg har jeg skrevet ærligt om hvorfor jeg solgte dem, de var begge sat til en pris på 1500kr, den kunne dog forhandles, men kun ved personlig fremmøde.

• #6   8. mar 2011 Hanne S, det er til dels rigtigt. Du har ret i at mange sender sorteper videre til ny ejer.

Desværre handler det osse om mode, hvilket jo er helt grotesk, da det er et dyr vi snakker om. Mange ønsker sig en "langhåret" kat uden at tænke over hvilket arbejde der følger med og det hele ender i hårknude på mere end een måde. Basal viden om katten er osse ofte en mangel, det er natdyr, det kravler på bordene osv osv. Plus oveni adfærden ved de enkelte racer, kan komme bag på ejeren. Alt for mange dyr bliver sorteper på den konto, det være sig katte, hunde eller hamster osv.
    Selv om det lyder hårdt og brutalt, så vil det i mange tilfælde være mere humant at aflive end at lade katten/dyret blive kastebold.

• #7   8. mar 2011 Jeg har også uden problemer solgt voksne katte her på det sidste. Jeg har neutraliseret og vaccineret mine inden salg. De var i forvejen chipmærket. Så er jeg så heldig at have en veninde som er fotograf og hun har taget billeder til annoncerne. Folk kommenterer ofte at det var billederne og teksten de faldt for i første omgang. Så sørg for at alle praktiske ting er i orden inden salg og at billeder og tekst fanger nye købere.

Kommentér på:
Hvordan fik i succes med salg

Annonce