{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.178 visninger | Oprettet:

Gammel hankat og ny killing {{forumTopicSubject}}

Hej jeg har en dejlig gammel hankat som er 18 år gammel .
Han er lidt dement og dårligere syn men han trives godt .
Vi har nu overvejet at få en lille killing men er bange for nærmest at tage livet af den gamle kat for det vil vi bestemt ikke vi vil godt passe på ham her på hans gamle dage.
Tror i at han kan klare det og acceptere den lille ny ?

Han har været alene kat de sidste 12 år såhan husker ikke da han havde selvskab.

Kan i give mig et godt råd ?

Hilsen

Camilla

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Gammel hankat og ny killing
  • #1   22. feb 2011 Personligt ville jeg synes det er synd , og hvis det min kat ville jeg nok vente med at få ny kat til haner sovet ind .

Men hvis i vælge at få kat mens han er det , så ville jeg vælg to evt. fra samme kuld , så de har hinanden at lege og tumle rundt med , Og den gamle misse dreng ikke lider overlast , som han nok ville med kun en killing de er jo fulde af energi.

• #2   23. feb 2011 Åh, jeg synes helt bestemt, at sådan en gammel mis skal have lov til at være den eneste ene i sin sidste levetid. Nyd ham mens I har ham, og vent med at anskaffe killinger til han ikke er mere.

• #3   23. feb 2011 Ja jeg tilslutter mig mest Tinka D. Men hvis I ikke vil vente til han ikke er mere, så vil jeg tilslutte mig det som Heidi skriver... Så er det bedre med to fremfor én smiley

• #5   23. feb 2011 Jeg ville helt sikkert osse vente. Det er synd for sådan en gammel dreng at skulle udsættes for den tumult en eller to killinger vil lave. Du risikerer at stresse ham rigtigt meget, hvilket ville være meget meget synd i den alder han har. Nyd ham den sidste tid du har ham og brug tiden på at foreberede dig på at anskaffe en eller 2 nye når han er væk

Kommentér på:
Gammel hankat og ny killing

Annonce