Urenlig kat {{forumTopicSubject}}
Hejsa ..
Håber i kan hjælpe mig .. Vi har 2 hankatte på ca 8 og 9 mdr .. De er indekatte begge 2..
Nu er mit problem at en af dem er begyndt at skide i min ene søns seng .. Skal siges at katten gjorde det inden jul og har imellem jul og nytår fået ny seng , og stadig er der en af dem der efterlader en bæ der ( og tis) ..
De har ren bakke og gør det ingen andre steder .. KUN i min søns seng .. Hvis mine drenge glemmer at lukke døren til værelset , så er det helt 100 % at der ligger en "gave" ..
Hvad kan jeg stille op ?? og vil det hjælpe at kasterere den der gør det ?? tænker bare lidt om det ikke er mere strinte de gør hvis det er afmærkning??
Er ved at blive en belastning at have en kat der bliver ved med at skide .. Kan skifte sengetøj og gøre alt rent , og så 5 min efter (hvis dør ikke er lukket) så ligger der en ..
Håber virkelig i kan hjælpe mig *S*
Knus Christina
jun 2008
Følger: 25 Følgere: 14 Katte: 10 Emner: 122 Svar: 479
feb 2010
Følger: 27 Følgere: 28 Katte: 9 Emner: 15 Svar: 5.563
Neutraliserede katte er meget nemmere at have og er osse mere harmoniske end fertile. Utryghed både i forbindelse med hormoner og eller uro omkring kattene har ofte den effekt.
Du skal få det gjort hurtigst muligt.
sep 2010
Følger: 2 Følgere: 1 Katte: 1 Emner: 3 Svar: 10
Så er nok mere en mandesag imellem de 2 herre De er jo også lige i alderen
Men mange tusind tak for jeres svar *S*
okt 2009
Følger: 53 Følgere: 50 Katte: 1 Emner: 88 Svar: 1.835
Håber det løser problemet, men det tror jeg nu nok det skal!
Det er lige ved den alder de rigtig får homon kuller! Og finder ud af de er RIGTIG hankatte!
Urenlig kat