10. sep 2007 Følger: 21 Følgere: 66 Katte: 20 Emner: 23 Svar: 197
Hva er de ikke forstår {{forumTopicSubject}}
Har lige haft en killingekøber i telefonen
Han lagde pænt ud med at spørge ind til den killing jeg har tilbage. Hvor gammel den var, hva den vejede OSV
Så spørgen han hvornår han kan hente den ØØHHH
du har jo ikke set den svarer jeg pænt, nej siger han så men han syntes det er langt at køre 2 gange fra lyngby af ud til os, skal siges jeg bor ved Jyderup..
Jeg siger pænt til ham om han har overset den først er 12 uger her den 16..
Hvor på han så siger af når katten nu ikke gider passe dem mere så kan han da lige så godt hente den..
Vores samtale slutter med at han vist hellere må finde en killing et andet sted, For min skal han ikke have...
Fat det dog prisen gider jeg ikke diskoter med folk der end ikke har set mine killinger..
Og de skal være 12 uger uanset om kattemor gider dem eller ej..
Lene og Høgerstedets skovkatte
aug 2009
Følger: 2 Følgere: 1 Katte: 3 Emner: 12 Svar: 56
Hvilket jo er skønt, men har dog været utrolgi kræsen med hvem jeg har valgt at ville sælge dem til - da der har været mange der har spurgt om de ikke kan få dem allerede fra 8 ugers alderen..
Bliver lidt sur og skuffet, da jeg tydeligt i annoncen har skrevet, at de TIDLIGST er klar til fraflytning fra 12 uger af..
aug 2010
Følger: 6 Følgere: 5 Katte: 2 Emner: 9 Svar: 85
Ja jeg vil da også indrømme det er langt at køre, men det gør man da bare selvom det er lidt træls.
Kan udemærket forstå han ikke skulle købe en af dine killinger!
feb 2010
Følger: 27 Følgere: 28 Katte: 9 Emner: 15 Svar: 5.562
aug 2009
Følger: 15 Følgere: 14 Katte: 1 Emner: 253 Svar: 2.209
jul 2010
Følger: 67 Følgere: 64 Katte: 7 Emner: 31 Svar: 1.203
jan 2010
Følger: 19 Følgere: 19 Katte: 2 Emner: 4 Svar: 87
Det er ikke sikkert at det ender med at vi skal have katten i sidste ende, men jeg vil da ikke købe en kat jeg aldrig har set...
Skal da også se hvordan den er vokset op, hvordan opdrætter er osv.
Så kører vi hjem og tænker det godt igennem....
Derefter tages beslutninge om vi skal se den igen m.m.
aug 2010
Følger: 5 Følgere: 4 Katte: 5 Emner: 29 Svar: 109
Demsey var nu gammel nok til at komme hjemmefra, da vi var og se på ham -16 uger og Livas mor havde desværre flyttet hendes killinger ud i skoven, så vi ikke kunne se hende på vejen op i det jyske inden vi nåede Demsey. Men vi tog turen mod Brande senere, da hun var fyldt 12 uger og heldigvis var kommet hjem igen..
sep 2007
Følger: 21 Følgere: 66 Katte: 20 Emner: 23 Svar: 197
Og bagefter fatter de så ikke hvorfor de kan være uheldige at stå med en killing/voksen .. med forskellige adfærs problemer.
Se bare hvor mange der skriver her inde og råd, fordi deres kat nu gør sådan ell. sådan..
Jeg siger ikke det er alle.. Meeennn der er mange flere end vi umildbart tror, Desværre
nov 2008
Følger: 53 Følgere: 67 Katte: 2 Emner: 180 Svar: 8.016
Faktisk syntes JEG det er usierisøt som opdrætter at udlevere killingen - men sådan er vi så forskellige ...
feb 2010
Jeg giver dig helt ret i at mange af spørgsmålene her på KG sandsynligvist udspringer af at katten/killingen enten er forkert præget eller kommet for tidligt hjemmefra. Men endnu flere fordi katteejeren slet ikke har den basale viden om en kats adfærd og behov. Mange tror at det kun handler om at de skal have noget at spise og drikke og så en legemus eller 2.
Personligt mener jeg at man som opdrætter har pligt til at finde ud af om evt købere i det hele taget ved hvad de går ind til. Dette gælder selvfølgelig alle der forsøger at afhænde en kat/killing.
dec 2007
Følger: 11 Følgere: 10 Katte: 3 Emner: 36 Svar: 174
sep 2010
Følger: 4 Følgere: 3 Katte: 2 Emner: 28 Svar: 232
sep 2007
Følger: 21 Følgere: 66 Katte: 20 Emner: 23 Svar: 197
Er prisen fast, eller giver du afslag.... Hallo idiot du har sku ikke engang set katten
nov 2008
Følger: 53 Følgere: 67 Katte: 2 Emner: 180 Svar: 8.016
Og sjovt nok finder selvsamme jyder, der prutter om alt, det forkasteligt når nogen forsøger at prutte med prisen på deres dyr ...
feb 2010
dec 2010
Følger: 1 Katte: 1 Emner: 8 Svar: 121
det gjorde jeg og satte så de 4 til salg flere steder til 500kr. stk. da de havde fået 2 vacciner og 2 ormekure og en loppekur.
men alligevel ringer folk og siger at de gerne vil hente den før nytår. og de vil ikke betale 500kr for en kat.
jeg er ikke opdrætter men jeg vil det bedste for mine killinger.
men kan så sige jeg fik afleverede alle killingerne i denne her uge til velhavende familier i henholdsvis kbh og hellerup. og de har det godt og jeg har får smser fra dem hver dag.
de to sidste kan i se under mine katte dem beholder jeg selv.
Hva er de ikke forstår