{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
892 visninger | Oprettet:

Hva kan de koste?? {{forumTopicSubject}}

Ja jeg står her med de dejligste blandings killinger som jeg jo skal af med..
Vil have dem sat til salg inden længe så folk kan se dem og vælge..
Men hvad kan man tage for sådan noel killinger.. De er blandng mellem norsk skovkat og huskat..
De får 1. vacc og sundhedstjek..

Vil gerne hører hva i mener jeg kan tillade mig at tage for de søde små...??

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hva kan de koste??
  • #1   22. maj 2008 puha altså du skal da have dækket dyrelægen.. 1000-1500kr måske? ved ikke lige hvad dyrelægen koster jo smiley

• #2   22. maj 2008 Hvis du skal følge økonomien i de registrede katterier, så måske du skulle give mislingerne væk med en 100 kroneseddel i poten... c";)

Ej... Spøg og ironi til side...

Har lige fået mine katte revaccineret og tjekket. Det kostede 750 kr. for dem begge, så vil tro prisen for dine killinger kan være 500 - 1.000 kr., hvis du vil have regningerne dækket.

Det vigtigste er vel, at de kommer til et godt og blivende hjem... c";)

• #3   22. maj 2008 Det er vigtigt at killingerne bliver revaccineret senest 6 uger efter 1. vaccination og helst efter 4 uger. Ellers er der nemlig ikke den store fidus i at du giver den 1. vaccination.

Prismæssigt kan jeg ikke udtale mig.

• #4   22. maj 2008 jeg vil sige 500 hvis de ikke er neutraliseret

• #5   22. maj 2008 altså de får kun første vacc. og så må folk selv betale for den anden..
    Men har ikk forstand på priser..
    Det koster 521 kr for vacc og sundhedstjek pr kat..
    Og ja det er da et godt hjem der tiltrækker men vil ihvertfald have regningerne dækket..

• #6   22. maj 2008 Jeg vil heller ikk bare give dem væk.. Da jeg også selv ved at folk der vil give omkring 1000 kr for en kat vil elske dem og pleje dem..
    Men vil bare hører jeres mening da det er mit første kuld..

• #7   22. maj 2008 jeg fik Rottweiler gratis med ringorm, halvkronisk øjenbetændelse og klokkeværket i behold *g*

Han er så rask og kastreret nu smiley

• #8   22. maj 2008 Missemor . - jeps XD

• #9   23. maj 2008 jeg er bare lidt i tvivl om prisen...
    Vil gerne at mine killinger er vacc. 1. gang inden jeg sender dem ud i den store verden...
    Men vil heller ikk stå med betalingen selv, da jeg ligeså godt selv kan beholde dem så..
    Ikk fordi jeg er pengegrisk..
    Men folk må jo også vide at en bld. er dyrer end en alm huskat..
    Jeg har ikk en dyt forstand på det..
    Men hvis jeg ikk kan få bare dyrelæge regningen dækket så vil jeg hellere selv beholde dem...

• #10   23. maj 2008 "problematikken" består i, at folk vil betale for de lange hår. Får blandingskillinger ik langt hår, bliver specielle i farverne, eller som minimum en tyk bamsepels, så kan de lige så godt købe en af de killinger i DBA til en 50,- uden vacc eller noget. Desværre er begrebet "korthårede" MaineCoons jo noget vi ser ofte. Sælger bedyrer at killingerne bliver langhåret, køber betaler 2000,- for en korthåret. Bare se i DBA.....
    Jeg ville nok satse mest på et rigtig godt hjem, og ik regne med, at mine udgifter ville blive dækket ind.
    Men prøv at sætte dem som skovkatteblanding for det bebløb du kar brugt til vacc/ormekur + 100 og så en lille pose af deres eget foder med til overgang på evt et andet mærke.
    Syntes det er brandærgeligt for huskatte, at de ikke respekteres mere, og kun koster gratis eller 50,-

• #11   23. maj 2008 de to af dem er allederede bamset i pelsen og ser ud til at blive langhåret..
    men man kan jo ikke være sikker...

• #12   23. maj 2008 Den ene af mine skal måske til sjælland og bo...:)
    Men skulle lige finde ud af prisen inden hun siger ja, det er jo også klart...
    Men vil prøve med de 1000 kr...

Kommentér på:
Hva kan de koste??

Annonce