Hjæææælp!!!! min kat fæller for vildt. Hjæææælp!!!! min kat fæller for vildt.
er der andre der har dette problem, så gad jeg godt og have nogle gode idere hvordan man får det til at stoppe.
jeg har prøvet forskellige mærker kattefoder. og det jeg har nu hedder GourMix Kat Menu No. 1
sælgeren sagde det var helt vildt godt og at hans katte ikke fællede overhovedet, men nu har jeg købt sådan en 12 kg pose til 800 kr og føler mig helt vildt snydt.
den fæller så galt at der er kattehår i skabe, på vores tøj, i skuffer, simpelthen alle vejne.
og der skal lige siges til sidst at jeg børster min en gang hver dag.
det er forresten en rød main coon jeg har c",)
håber der er nogen der har nogle gode råd
på forhånd tak og godt nytår
feb 2007
Følger: 19 Følgere: 18 Katte: 4 Emner: 58 Svar: 1.448
Prøv at børst din kat et par gange om ugen så fanger du mange døde kattehår der
feb 2010
Følger: 27 Følgere: 28 Katte: 9 Emner: 15 Svar: 5.562
Nogle katte fælder voldsomt fordi de ikke har brug for alt den pels i opvarmede huse. Det behøver ikke at have noget med foder at gøre. Det kan osse afhænge af race. Min race fælder meget på een gang og så er det meget sparsomt resten af tiden og det er endda en semi-langhåret.
Men du kan prøve at børste den dagligt og tage/samle det værste. Er det noget sygeligt vil jeg helt klart anbefale dig en tur forbi dyrlægen. Det kan jo være fx allergi og andre ting.
Godt nytår til dig
jun 2009
Følger: 13 Følgere: 12 Katte: 1 Emner: 9 Svar: 500
dec 2007
Følger: 2 Følgere: 5 Katte: 4 Emner: 35 Svar: 532
jul 2008
Følger: 7 Følgere: 5 Katte: 4 Emner: 18 Svar: 134
Det eneste sted jeg synes vi har hår, er hvis vi har nusset meget med dem oppe hos os ! Eller de har lagt i sofaen, vi har nogle lyse sofaer der tiltrækker ALT !
Vi støvsuger hver dag men det er også fordi vi har hund !
Btw - vi har også en maincoon
Hjæææælp!!!! min kat fæller for vildt.