922 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 5 Svar

Hjæææælp!!!! min kat fæller for vildt. Hjæææælp!!!! min kat fæller for vildt.

er der andre der har dette problem, så gad jeg godt og have nogle gode idere hvordan man får det til at stoppe.

jeg har prøvet forskellige mærker kattefoder. og det jeg har nu hedder GourMix Kat Menu No. 1

sælgeren sagde det var helt vildt godt og at hans katte ikke fællede overhovedet, men nu har jeg købt sådan en 12 kg pose til 800 kr og føler mig helt vildt snydt.

den fæller så galt at der er kattehår i skabe, på vores tøj, i skuffer, simpelthen alle vejne.

og der skal lige siges til sidst at jeg børster min en gang hver dag.

det er forresten en rød main coon jeg har c",)

håber der er nogen der har nogle gode råd

på forhånd tak og godt nytår

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Elektriker 700 kr.
  • Montering og installation af opvaskemaskinen 650 kr.
  • Flytning af stikkontakt - 15min 500 kr.
  • Hjælp til at samle en BRIMNES seng fra ikea 750 kr.
  • Help with bicycle gears that are slipping 210 kr.
  • Skift af vandhane i køkken 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hjæææælp!!!! min kat fæller for vildt.
  • #1   31. dec 2010 Fælder katte ikke bare generelt rigtig meget... Jeg har også kattehår over alt... smiley
    Prøv at børst din kat et par gange om ugen så fanger du mange døde kattehår der smiley

• #2   31. dec 2010 Nu skal du vide at du ikke med noget foder kan se resultater på nogle få dage og slet ikke med fældning. Der kan gå måneder.
    Nogle katte fælder voldsomt fordi de ikke har brug for alt den pels i opvarmede huse. Det behøver ikke at have noget med foder at gøre. Det kan osse afhænge af race. Min race fælder meget på een gang og så er det meget sparsomt resten af tiden og det er endda en semi-langhåret.
    Men du kan prøve at børste den dagligt og tage/samle det værste. Er det noget sygeligt vil jeg helt klart anbefale dig en tur forbi dyrlægen. Det kan jo være fx allergi og andre ting.

Godt nytår til dig

• #3   31. dec 2010 Vi har samme prøblem herhjemme for tiden, men jeg tror at det er fordi at folk så småt er begyndt at fyre lidt krudt af og Tarzan er pisse bange for det, og han fælder helt vildt når han er nervøs... Så din kat kan måske have samme problem, for der er jo sket en masse med julen og nu nytåret.

• #4   31. dec 2010 Mine katte har også haft en længere periode med kraftig fældning men det er næsten stoppet. Dog synes jeg vi har kattehår overalt

• #6   1. jan 2011 Prøv med lakseolie smiley Det hjalp her !

Det eneste sted jeg synes vi har hår, er hvis vi har nusset meget med dem oppe hos os ! Eller de har lagt i sofaen, vi har nogle lyse sofaer der tiltrækker ALT !

Vi støvsuger hver dag men det er også fordi vi har hund !

Btw - vi har også en maincoon smiley

Kommentér på:
Hjæææælp!!!! min kat fæller for vildt.

Annonce