{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
832 visninger | Oprettet:

Pas på jeres katte her i nytåret! {{forumTopicSubject}}

Min kat er rigtig nervøs for det fyrværkeri der allerede bliver skudt af nu.

Hvad gør I andre?

Fandt dette link på nettet - men det er mest om hunde, dog et par enkelte råd også til katteejere - og også om kaniner og marsvin! smiley

(link fjernet)

Kan man give sin kat et eller andet naturmedicin - eller må man bare holde ud?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Pas på jeres katte her i nytåret!
  • #1   28. dec 2010 Måske lidt OT, men
    <b>ejere af fritløbende katte opfordres til at holde dem inde nytårsaften.</b>

Hvert år kan man læse om hårdt kvæstede katte, hvor stupide mennesker har fundet det "sjovt" at stikke kanonslag op i rumpen på dem.
    Jeg mener også, det var sidste år, man fandt en stor killing med kanonslag tapet fast til kroppen. Kanonslaget var heldigvis ikke sprunget, men kattens pels var godt svedet.

• #2   28. dec 2010 Ja - det skriver de også på dyrlægens blog - dog ikke med eksempler på hvad der kan ske! Jeg tror nu bare at min han vil løbe i panik - og måske ikke kunne finde hjem igen smiley :-( smiley

Men bare tanken om at nogel kan finde på at binde fyrværkeri til dyr!!! Jeg FATTER simplethen ikke de mennesker der kan finde på sådan noget! De sgu' fa..... prøve det selv!!!

• #3   29. dec 2010 Kathrine : Du kan give din kat noget baldrian . Man drypper nogle dråber i noget vådfoder og det virker afslappende smiley Det kan købes i Matas smiley

Kommentér på:
Pas på jeres katte her i nytåret!

Annonce