{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.138 visninger | Oprettet:

Stød {{forumTopicSubject}}

Når jeg nusser med Chili får jeg stød af hende, og det er næsten hver eneste gang jeg rører ved hende lige nu. Jeg tænkte bare på om det også var noget i har problemer med. Har prøvet at ånde på min hånd, men det hjælper ikke rigtigt.. Bliver bare forskrækket når jeg får stød af hende!!

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Stød
  • #2   19. nov 2010 Havde det samme problem da jeg havde en syntetisk sofa.... men fik en læder sofa for nogle måneder siden og har endnu ikke fået stød af mine katte selvom frosten så småt er ved at sætte ind smiley

• #3   19. nov 2010 Ja, jeg får osse stød (statisk elektrisitet) når jeg røre ved mine katte. Det sker oftest efter at jeg har tændt for varmen, luften bliver for tør. Hvis man så osse har tæpper af kunststof og måske hjemmesko der osse danner statisk, ja så er det rigtigt skidt. Jeg har sat vandskåle et par steder og det er lige som om det hjælper, ellers en god håndcreme der osse kan holde hænderne fugtige.

• #4   19. nov 2010 Okay så tror jeg godt jeg ved hvad problemet er, vi her her i sommers fået en ny sofa af syntetisk stof, og når hun ligger i den så er hun endnu mere elektrisk. Okay jeg prøver med hånd creme og se om det hjælper lidt. Tusin tak for jeres svar smiley

• #5   20. nov 2010 jeg får også stød af min Tess, men ikke af den anden kat toulouse. og de er begge langhåret, men der er åbenbart forskel på deres pelstype..

• #6   20. nov 2010 Prøv at lægge nogle tæpper af enten ren uld eller ren bomuld på kattens liggesteder, og når du reder og børster den, skal du bruge en stålkam og børste med svinehår. Syntetisk materiale skaber statisk elektricitet.

• #7   20. nov 2010 Okay det tror jeg vil prøve på, skal bare lige have købt en ny børste til hende så smiley Det har ikke været så slemt idag synes jeg, men jeg sidder også med et tæppe af ren bomuld og der er ingen statisk elektricitet ved det så det er helt rart at kunne nusse hende uden at få stød hehe smiley

Kommentér på:
Stød

Annonce