{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Elektrisk Stød
  • #1   12. feb 2010 det er meget typisk her om vinteren pga. det er så tørt i luften.

Du kan købe en antistat spray hos www.petsilk.dk eller www.mysterycoons.dk. Jeg bruger selv den fra mysterycoons, og er super tilfreds. Så sprayer du bare lidt i hænderne og knidder det i kattenes pels.

• #2   12. feb 2010 Tusind TAK det vil jeg prøve smiley
    De er jo ved og blive bange for mig, tror da fanden når de får stød hvergang jeg rører ved dem smiley

• #3   12. feb 2010 Jeg plejer lige at røre ved mit sofabord (Marmor) hvis jeg f.eks har en fleecetrøje på som er yderst elektrisk , ellers røre jeg ved min B&O fjernbetjening så jeg lige blir afladet smiley

• #4   12. feb 2010 der er ikke noget farligt i det, og det hjælper i længere tid end vand på en klud.

• #5   12. feb 2010 dette står på hjemmesiden for www.mysterycoons.dk produkter.:

Anju Beauté består pt. af rengørende shampoos, og en række farveforstærkende shampoos, samt balsam, produkter mod filtret pels, produkter der giver volumen, pleje og speciel produkter. Alle produkter har udover Batch.nr. også dato, for sidste anvendelse.

Hvert produkt er fremstillet efter industristandarden i Europa, for human kosmetik, og er testet af dyrlæger for at sikre egnethed til alle racer samt typer af skind og pelse. Alle ingredienser er vegetabilske, tilsat vitaminer og naturlige planteekstrakter fra Indonesien, for at opnå et perfekt resultat.

• #6   12. feb 2010 Vi har det samme problem for tiden med at give stød. Vi har laminatgulve og hvis vi går i klip-klapper blir det meget værrer, så får vi stød af alt, så hvis du gåt i klipklapper eller futter med sådan en sål. så prøv at smide dem det hjælper lidt. Ellers pljer vi også lige at aflade på marmorbordet eller vindueskarmen af træ.

Kommentér på:
Elektrisk Stød

Annonce