2 killinger-> nr 1 er blevet sky hjælp {{forumTopicSubject}}
Jeg har for snart 14 dage siden fået min længe ventede Birma dreng Caesar. vi fik ham hjem og han faldt godt til fra start. kom gerne hen for at ligge og sove på mig og min kæreste. også kunne han ligge og spinde tilfreds i lang tid.
Efter knap en uge fik vi så min dejlige skovkat Cleopatra. hun er også faldet godt til og vil meget gerne ligge og nusse og kommer når jeg kalder. de første dage kom Caesar så snart hun lagde sig hos mig for at putte med, men nu har han trukket sig tilbage.
De to leger godt sammen og ligger også og putter sammen så de har rigtig stor glæde af hinanden, men han er blevet lidt sky og meget tilbageholden overfor mig og min kæreste, han ligger sjældent hos os og når jeg vil kæle med ham går han tit.
Jeg lader ham komme til os, for at give ham plads, men det lader ikke til han gider?
Hvad kan jeg gøre for at han får tilliden tilbage? er det bare mig der er utolmodig/bekymret?
beklager det lange indlæg, håber nogen vil læse og har gode råd
venlig hilsen michelle
nov 2010
Følger: 2 Følgere: 2 Katte: 3 Emner: 12 Svar: 163
og lisbeth: ja okay det lyder sandsynligt, han nyder hvertfald at lege og hygge med hende, og det er jeg så glad for, da det jo var derfor vi fik to
godt er glad for den ikke er helt gal vil jo gerne at de begge er glade, men må være tålmodig tak for svar
2 killinger-> nr 1 er blevet sky hjælp