{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
859 visninger | Oprettet:

maria b
maria b
Følger: 1 Emner: 3 Svar: 6

vil gerne ha 2 killinger {{forumTopicSubject}}

hej smiley
min kæreste og jeg, er lige flyttede i en ret stor lejlighed, og vi vil rigtig gerne have 2 katte. men vi har et par spørgsmål til jer katte-elskere derude.

1. kan man godt ha 2 katte der er vidt forskellige racer? (f.eks norskskov kat og en siameser)

2. kan man godt have 2 hunner?

3. hvor mange gange om dagen skal de ha mad? og kan de godt bare spise af samme mad-skål?

håber i vil hjælpe os smiley

mvh. 2 unge mennesker der elsker katte

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  vil gerne ha 2 killinger
  • #1   7. nov 2010 Ja i kan godt have 2 forskellige racer sammen, i kan også godt have to hunner sammen, men ikke sikkert de kan sammen som voksne hvis de ikke blever streliseret smiley Der skal stå tørrekorst fremme hele døgnet og de kan godt spise af samme skål smiley held og lykke

• #2   7. nov 2010 Et godt råd herfra -> køb dem fra killing -> så de vokser op med hinanden.

• #3   7. nov 2010 man kan sagtens have 2 forskellige racer.men man skal lige overveje om racerne passer sammen i temperament og aktivitetsniveau. Som killinger er der ikke noget i vejen for at de kan enes, men det bliver sikkert et problem når de bliver kønsmodne og skal finde ud af hvem der er overboss, dette undgåes ved at få begge katte neutraliseret.
    De skal have mad (tørkost) til at stå fremme hele tiden og til 2 vil jeg anbefale en stor skål eller 2 mindre. Husk i øvrigt at doseringen på posen med kattemad KUN er vejledende, som regel vil de spise mere, uden at det skal ses som et problem, med mindre de bliver fede.
    Det er en god ide at supplere med råt kød en gang om dagen eller noget godt og nærringsrigt dåsemad.

• #4   7. nov 2010 nå da, det har jeg nu heller ikke hørt at de ikke skulle kunne, tværtimod

• maria b
    maria b Tilmeldt:
    jun 2010

Følger: 1 Emner: 3 Svar: 6
    #5   7. nov 2010 skal de være steriliseret for at gå sammen ?

• #6   7. nov 2010 ja, det vil være det bedste for dem, men bestemt osse for jer

Kommentér på:
vil gerne ha 2 killinger

Annonce