{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.351 visninger | Oprettet:

Fortæl om din Hellig Birma {{forumTopicSubject}}

Hejsa alle i katteglade mennesker..

Nu har jeg lææææænge gerne ville ha en Hellig Birma og er kommet frem til at nu skal det være. (Efter en del tiggen og plagen er manden endelig gået med til at udvide flokken *S*).. Jeg har læst side op og side ned på nettet for at få informationer ang. racen og er mere og mere sikker på at det lige er en kat for os. Nu vil jeg så gerne høre om jeres Hellig Birmaer, deres temperament og jeres erfaringer med racen, her tænker jeg på pelspleje osv.. Fortæl fortæl *S*

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Fortæl om din Hellig Birma
  • #1   25. okt 2010 Jeg har 3 af denne skønne race smiley (snart flere, da min hun mis er meget gravid og er tæt på at føde) De er dejlige kærlige allesammen. Elsker at putte og ligge og sove hos en. De har et skønt sind, super gode med vores børn. De er ikke specielt aktive, de elsker at dovne, men når de så endelig får lidt energi skal der gerne ske noget. De er nemme at underholde, og er ikke nogen der ødelægger noget.

De kræver egentlig ikke det helt vilde pelspleje. Vi plejer at børste dem en gang om ugen.

Jeg ville hvert fald ikke undvære mine skønne birmaer ;O)

• #2   25. okt 2010 Birmaen er med hvor det sker...de er meget sociale, nysgerrige, kælne , legesyge. De elsker gæster.

Mht til pelsplejen er det lidt forskelligt fra birma til birma - det afhænger af mængden af underuld. Nogen har en meget let pel, andre skal man være over for at de ikke danner filtrer. Birmaerne elsker bare at blive børstet.

Du kan læse meget mere om birmaen på www.birma.dk

• #3   25. okt 2010 Jeg synes du skulle aftale at mødes med et par opdrætter. Dels for at se racen i sine vante omgivelser, men osse med henblik på et evt køb. For mig er det vigtigt at man kan med opdrætter, det kan være man har brug for hjælp senere

• #4   25. okt 2010 Tusind tak for jeres indput allesammen. Jeg må sige at ud fra det i har fortalt, har jeg bare fået endnu mere lyst til at få en Hellig Birma. Det betyder meget for mig at have kærlige og sociale dyr (både mine hunde og viola er meget sociale) så sådan en lille fims vil passe perfekt ind. Hvad angår opdrætter har jeg muligvis allerede fundet en, og skal ud og besøge dem så snart killingerne er født. Og nøøj hvor jeg glæder mig smiley

• #5   26. okt 2010 Har også Birma og jeg kan kun tilslutte mig hvad de andre skriver smiley Held og lykke med købet smiley

Kommentér på:
Fortæl om din Hellig Birma

Annonce