{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.021 visninger | Oprettet:

Hjælp til foder {{forumTopicSubject}}

Vi får snart vores to killinger hjem, men er i tvivl om hvilket foder vi skal til at bruge... De får selvfølgelig noget af deres gamle med, som vi starter med at give.. Og jeg er klar over at man ikke bare skifter fra det ene til det andet foder smiley

Men.. Vi har virkelig ikke nogle anelse om hvad vi skal til at fodre med.. Jeg har tænkt på Royal Canin, men har også hørt så mange dårlige ting om det? Og så har jeg hørt at der helst skal være så meget kød i som muligt.. Hjælp hjælp! :-S

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjælp til foder
  • #1   20. okt 2010 Foder til katte er efterhånden en jungel. Det eneste jeg kan råde dig til er at finde noget godt kvalitetsfoder, som dine katte trives på og som du osse har det godt med at give.
    Til killinger vil jeg anbefale dig Applaws killingefoder eller rc's killingefoder. Derefter vil jeg anbefale dig at kigge efter det foder med mindst indhold af korn og helst slet ingen. Det er der for eks ikke o Applaws. Feline Porta har osse rigtig gode produkter. Olivers og Sanabell. Men du kan osse vælge at BARF'e, men det kræver at du sætter dig lidt ind i det inden. Jeg giver mine daggamle kyllinger som godbider og osse råt kød. Det er rigtigt godt for bla tænder.

• Foder  P
    Foder P Tilmeldt:
    sep 2010

Følger: 2 Emner: 1 Svar: 16
    #2   20. okt 2010 hej Natchan.. nu har jeg læst lidt her og jeg må sige at hvis det var mig som skulle have nye små trolde hjem og elske så ville jeg gå helt i sort over det indlæg som Marianne N har skrevet til dig. dag gamle kyllinger og BARF. Personligt synes jeg at det er ok at forkæle sine katte med lidt lækkert men at det skal være en kvalitets tørkost som skal være deres grund foder. Så risikerer jeg ikke at kattene ønsker at deltage i mine måltider og de er ikke vante til at få noget som kommer fra mit køkkenbord. Her i huset fodrer vi med Tecnical som er et kvalitets foder med mere kød end de fleste andre kvalitets fodre på markedet. Det kan også fås i en kornfri variant som hedder CHOOSY det har også et plus at det også er til kræsne katte.. smil... Jeg håber at du finder lige præcis det produkt som du kan føle dig tilfreds med.. held og lykke med de små. MVH Foder P.

• #4   20. okt 2010 Det vigtigste er at kød står først på listen af ingridienser. Men holder med Marianne, det er gode fodermærker hun beskriver og også dem jeg selv bruger.

Mht tansskift, har jeg aldrig haft problemer med de ikke ville spise.
    Daggamle kyllinger skulle være super, var selv ved at købe nogle, men men jeg synes de lignede påskekyllinger, så jeg blev sart og kunne ikke smiley

• #5   20. okt 2010 ha ha maria det var osse en overvindelse for mig at skulle serverer de små søde pipper. . Men halvdelen af mine er tossede med dem, så jeg har bestemt mig for at det skal de have og så kan jeg se at deres tænder bliver renere af at blive brugt "rigtigt". Dem der ikke kan lide dem får dem hakket, sådan kan man osse købe dem og det er næsten lige så godt til tænderne, da ben osv er hakket med.

• #6   21. okt 2010 Tusind tak for jeres svar, de har hjulpet rigtigt meget smiley Men jeg tror jeg venter med råt kød til de er voksne.. Eller kan de også få det som killinger? I hvert fald, vil jeg vise jeres indlæg til min mor, og høre hvad hun synes smiley Jeg er lidt ordfører her, da hun ikke selv helt kan finde ud af at bruge en computer *G* Men igen, tak for jeres svar!!!! De kommer hjem om 3 dage, kan næsten ikke vente smiley

• #7   21. okt 2010 De kan godt få det som killinger smiley

fra 0-6 måneder skal de have 10% af deres kropsvægt om dagen
    fra 6-12 måneder skal de have 5% af deres kropsvægt om dagen
    og 12+ skal de have 2% af deres kropsvægt om dagen smiley

• Foder  P
    Foder P Tilmeldt:
    sep 2010

Følger: 2 Emner: 1 Svar: 16
    #8   22. okt 2010 Helt enig med Maria P....kød først på ingredienslisten. Husk også at nogle foderproducenter er så dygtig til smagsstoffer på overfladen af pillerne, at kattene kaster sig over det......selv om indholdet af pillen ikke nødvendigvis er særlig kødfuldt.

Kommentér på:
Hjælp til foder

Annonce