1.021 visninger
|
Oprettet:
Hjælp til foder {{forumTopicSubject}}
Vi får snart vores to killinger hjem, men er i tvivl om hvilket foder vi skal til at bruge... De får selvfølgelig noget af deres gamle med, som vi starter med at give.. Og jeg er klar over at man ikke bare skifter fra det ene til det andet foder
Men.. Vi har virkelig ikke nogle anelse om hvad vi skal til at fodre med.. Jeg har tænkt på Royal Canin, men har også hørt så mange dårlige ting om det? Og så har jeg hørt at der helst skal være så meget kød i som muligt.. Hjælp hjælp! :-S
feb 2010
Følger: 27 Følgere: 28 Katte: 9 Emner: 15 Svar: 5.563
Til killinger vil jeg anbefale dig Applaws killingefoder eller rc's killingefoder. Derefter vil jeg anbefale dig at kigge efter det foder med mindst indhold af korn og helst slet ingen. Det er der for eks ikke o Applaws. Feline Porta har osse rigtig gode produkter. Olivers og Sanabell. Men du kan osse vælge at BARF'e, men det kræver at du sætter dig lidt ind i det inden. Jeg giver mine daggamle kyllinger som godbider og osse råt kød. Det er rigtigt godt for bla tænder.
sep 2010
Følger: 2 Emner: 1 Svar: 16
okt 2008
Følger: 25 Følgere: 22 Katte: 6 Emner: 107 Svar: 2.227
Mht tansskift, har jeg aldrig haft problemer med de ikke ville spise.
Daggamle kyllinger skulle være super, var selv ved at købe nogle, men men jeg synes de lignede påskekyllinger, så jeg blev sart og kunne ikke
feb 2010
Følger: 27 Følgere: 28 Katte: 9 Emner: 15 Svar: 5.563
sep 2010
Følger: 1 Katte: 2 Emner: 22 Svar: 111
maj 2007
Følger: 24 Følgere: 40 Katte: 10 Emner: 141 Svar: 7.121
fra 0-6 måneder skal de have 10% af deres kropsvægt om dagen
fra 6-12 måneder skal de have 5% af deres kropsvægt om dagen
og 12+ skal de have 2% af deres kropsvægt om dagen
sep 2010
Følger: 2 Emner: 1 Svar: 16
Hjælp til foder