1.085 visninger
|
Oprettet:
Dumme hunde! {{forumTopicSubject}}
her til aften ringer min nabo og pænt fortæller at hans 2 jagt hunde, desværre er kommet til at slå min kat ihjæl,
det var lige en kamel at sluge, min dejlige Afrodithe der har fulgt mig i tygt og tyndt og endelig her på sine gamle dage fået lov at komme ud i det fri.
ved godt naboen ikke med vilje lod det ske, men kunne han ikke ha haft sine hunde i snor
bare så øv øv
men har hentet hende og hun bliver behørigt begravet, og helt vildt savnet, har heldigvis en af hendes sidste killinger endnu.
bare lige en frustration piv piv
jul 2010
Følger: 67 Følgere: 64 Katte: 7 Emner: 31 Svar: 1.206
feb 2005
Følger: 28 Følgere: 27 Katte: 5 Emner: 8 Svar: 38
men ihvertfald så har jeg ikke min dejlige dame mere piv piv
og om hans forsikring har nogen pligt til noget ved jeg faktisk ikke, kommer nok an på hvordan han udlægger det for dem om det bliver den ene eller den anden historie.
sep 2010
Følger: 1 Katte: 2 Emner: 22 Svar: 111
Men.. Skal en hund ikke aflives hvis den gør sådan noget?
Spørger kun fordi jeg ikke ved hvad loven siger..
dec 2006
Følgere: 102 Katte: 2 Emner: 68 Svar: 9.958
I det mindste havde naboen mod nok til at fortælle dig det, så du har vished for hendes skæbne. Men åh altså hvor er det triiiiist og tragisk
jun 2010
Følger: 1 Katte: 2 Emner: 24 Svar: 195
nov 2009
Følger: 55 Følgere: 55 Katte: 24 Emner: 58 Svar: 1.708
apr 2009
Følger: 22 Følgere: 21 Katte: 3 Emner: 11 Svar: 926
Og godt han gjorde, så du ikke skal være i uvished.
Men meget sørgeligt
RIP Afrodithe
jul 2008
Følger: 3 Følgere: 2 Katte: 2 Emner: 11 Svar: 130
dec 2006
Følgere: 102 Katte: 2 Emner: 68 Svar: 9.958
Hvis der så endda var hold i belæringerne.
okt 2010
Følger: 4 Følgere: 3 Emner: 12 Svar: 123
løkke skriver at hun lige har mistet sin kat, og hvordan det skete ?
og så begynder i med lov osv, det kan da være så ligemeget, man ved når man har en udekat, så er der risiko, så ta jer sammen, undskyld på den måde jeg skriver på, men så start et andet forum med lov osv..
& ja der er sikkert en lov, men hvor mange overholder den, og hvor mange tager sig af den.
( skulle bare ud med min mening om det )
Følger: 17 Følgere: 152 Katte: 6 Emner: 164 Svar: 3.366
Løkke hvor er jeg dog ked af det på dine og kattens vegne, det er en forfærdeligt ting der er hændt og ved du er helt ned i kuldkælderen over at have mistet din dejlige Afrodithe.
R.I.P smukke Afrodithe.
feb 2005
Følger: 28 Følgere: 27 Katte: 5 Emner: 8 Svar: 38
kan kun give jer alle ret, det er håbløst når vi vælger at lade vores katte vandre i det fri, og Afrodithe, prøvede det enda kun i et ½ år, men sikker på det har været den lykkeligeste tid i hendes heldigvise lange liv, hvor jeg også fik mange dejlige udstillings dage med hende.
bliver svært måske umuligt at finde en som hende igen, og lige pt. har jeg ikke lyst til en ny kat.
endnu en gang tak for jeres trøstende ord.
nov 2009
Følger: 55 Følgere: 55 Katte: 24 Emner: 58 Svar: 1.708
Dumme hunde!