{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.085 visninger | Oprettet:

Dumme hunde! {{forumTopicSubject}}

her til aften ringer min nabo og pænt fortæller at hans 2 jagt hunde, desværre er kommet til at slå min kat ihjæl,
det var lige en kamel at sluge, min dejlige Afrodithe der har fulgt mig i tygt og tyndt og endelig her på sine gamle dage fået lov at komme ud i det fri.
ved godt naboen ikke med vilje lod det ske, men kunne han ikke ha haft sine hunde i snor
bare så øv øv

men har hentet hende og hun bliver behørigt begravet, og helt vildt savnet, har heldigvis en af hendes sidste killinger endnu.

bare lige en frustration piv piv

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Dumme hunde!
  • #2   13. okt 2010 Øv smiley R.I.P. lille Afrodithe smiley

• #3   13. okt 2010 han ringede og sagde det skete i/ved indkørslen da han lukkede hundene ud af sin bil, fik de øje på katten og jagtede den til hunde ejer fik katten fra hundene men da var den død, men da jeg kom og hentede hende var det pludselig sket i hans carport ( bilen holder ikke der inde), og katten kom frem mens hundene stod og spiste? så..

men ihvertfald så har jeg ikke min dejlige dame mere piv piv

og om hans forsikring har nogen pligt til noget ved jeg faktisk ikke, kommer nok an på hvordan han udlægger det for dem om det bliver den ene eller den anden historie.

• #4   13. okt 2010 Årh, stakkels mis altså smiley

Men.. Skal en hund ikke aflives hvis den gør sådan noget?
    Spørger kun fordi jeg ikke ved hvad loven siger..

• #5   13. okt 2010 Åh nej, nej, nej smiley Håber det gik så lynhurtigt, at hun knapt nåede at opfatte det.

I det mindste havde naboen mod nok til at fortælle dig det, så du har vished for hendes skæbne. Men åh altså hvor er det triiiiist og tragisk smiley

• #6   13. okt 2010 Stakkels stakkels kat, og også dig der skal miste sin elskede kat på den måde. Frygter selv den slags fra løsgående hunde som folk ikke kan kalde til sig

• #7   13. okt 2010 Nej nej hvor skrækkeligt.. Sikken en forfærdelig måde, at miste livet på smiley Føler med dig smiley

• #8   14. okt 2010 Sikke en grim oplevelse, modigt af din nabo at fortælle dig det.
    Og godt han gjorde, så du ikke skal være i uvished.

Men meget sørgeligt
    RIP Afrodithe

• #9   14. okt 2010 Er det ik lige meget hvad loven siger, sket er sket, det øv, det der er sket, men flot af hundeejeren at fortælle det, det bestemt ik alle der ville ha handlet på den måde.. øv bøv

• #10   14. okt 2010 Så sker det igen igen: En katteejer har netop mistet sin kat ved en tragisk hændelse. Og så skal hun gudhjælpemig belæres om mark- og vejfredslov.... :S
    Hvis der så endda var hold i belæringerne.

• #11   14. okt 2010 hvor er det latterlig det her.
    løkke skriver at hun lige har mistet sin kat, og hvordan det skete ?
    og så begynder i med lov osv, det kan da være så ligemeget, man ved når man har en udekat, så er der risiko, så ta jer sammen, undskyld på den måde jeg skriver på, men så start et andet forum med lov osv..
    & ja der er sikkert en lov, men hvor mange overholder den, og hvor mange tager sig af den.

( skulle bare ud med min mening om det )

• Janne.*
    Janne.* Hjælpe-administrator

Følger: 17 Følgere: 152 Katte: 6 Emner: 164 Svar: 3.366
    #12   14. okt 2010 Vil I ikke være venlig at holde jer til det tråden handler om. Tak.

Løkke hvor er jeg dog ked af det på dine og kattens vegne, det er en forfærdeligt ting der er hændt og ved du er helt ned i kuldkælderen over at have mistet din dejlige Afrodithe.

R.I.P smukke Afrodithe.

• #13   14. okt 2010 takker for alle de pæne ord
    kan kun give jer alle ret, det er håbløst når vi vælger at lade vores katte vandre i det fri, og Afrodithe, prøvede det enda kun i et ½ år, men sikker på det har været den lykkeligeste tid i hendes heldigvise lange liv, hvor jeg også fik mange dejlige udstillings dage med hende.

bliver svært måske umuligt at finde en som hende igen, og lige pt. har jeg ikke lyst til en ny kat.

endnu en gang tak for jeres trøstende ord.

• #14   14. okt 2010 Stakkels dig smiley Og hvil i fred Afrodithe smiley

Kommentér på:
Dumme hunde!

Annonce