1.030 visninger
|
Oprettet:
Hunde er SÅ dumme.... {{forumTopicSubject}}
Hjemme hos os har mine mad mennesker også 2 hunde..
De er så dumme og det er så sjovt at drille dem.
Balder er skide bange for mig når jeg løber efter ham. Det er morsomt. Rasmus som den anden hund hedder, kan jeg få lov til at daske i hovedet en million gange i hovedet og han logre bare med halen..
Men han er så dum at hvis jeg endelig har fået lokket ham ovenpå så kan han ikke komme ned igen, for han kan ikke lide trappen...
deres haler er nu også ret så sjove at jagte..
Andre der har dumme hunde? og som måske kunne give mig lidt flere idéer til sjov leg..
jul 2009
Følger: 12 Følgere: 11 Katte: 2 Emner: 14 Svar: 274
Slå en hund?
Og selvom det nok er kattens historie, så er den stadig ikke morsom..
Og ud fra det du skriver, virker det som om det er dig og ikke din kat det gør det..
Stakkels dyr siger jeg bare, godt jeg hverken er kat eller hund, og bor hos dig..
Jeg havde bidt dig..
apr 2010
Følger: 2 Følgere: 1 Katte: 1 Emner: 1 Svar: 65
dec 2006
Følger: 230 Følgere: 199 Katte: 6 Emner: 227 Svar: 3.951
jun 2010
Følger: 1 Katte: 2 Emner: 55 Svar: 262
dec 2006
dec 2006
maj 2007
Følger: 73 Følgere: 74 Katte: 10 Emner: 59 Svar: 5.741
Når du nu har lokket dumme Rasmus halvejs op ad trappen, så skynd dig forbi ham og læg dig i din fulde længde på næste trin og glo på ham. Så kan han hverken komme op eller ned :-)))))
Også en ting, vores hund hopper på hele tiden:
Når den ligger og snuer et sted og har varmet det godt op, så smider vi et par stykker tørfoder på gulvet. Dummehunden kommer for at få dem og så skynder vi os at snuppe den varme plads.
Så kan de lære det, de dumme hunde
Hilsen Mega-kattene
PS: Lidt sød er den alligevel, for den vasker troligt vores ører, når vi stikker hovedet hen til den.
feb 2007
Følger: 19 Følgere: 18 Katte: 4 Emner: 58 Svar: 1.448
Nu må i da lige vågne op, det er jo et katte forum *GG*
dec 2011
Følger: 2 Følgere: 1 Katte: 1 Emner: 2 Svar: 8
Hvad er der at misforstå? - det er katten der 'skriver herinde'.
Jeg kan ikke se at der er nogen hund der bliver slået, men derimod at katten dasker til hunden, i mit hoved er det uden klør, og bare for at lege.
At de jagter hinanden, er for mig også kun leg! Sådan er det også hjemme ved os, at katten og hunden leger!
Dyrmishandling? haha.. come on, det er en lille sød historie fra en hverdag med legesyge dyr.
Synes der er nogen herinde der er lige lovlig hurtige på aftrækkeren.
okt 2007
Følger: 14 Følgere: 13 Katte: 2 Emner: 9 Svar: 117
Nåh men min mening omkring hundekræ ...
Min hundelillesøster (en kæmpe bjæfer som ikke just er lille .. hvis man ser bort fra hendes hjerne, som ikke kan fylde meget så lidt som den bruges :o)) er nok noget af det dummeste.
Nu har vi boet sammen i 4 år og den fatter stadig ikke at det er MIG der bestemmer alt herhjemme.
Min menneskemoar har jeg fået opdraget på de 10 år vi snart har tilbragt sammen men den køter de,r har ikke mange brikker at flytte med.
Jeg ELSKER at provokere vovsen og derved få den til at gø hæh he for med det samme så får køteren skæld ud for at larme og når moar tjekker om det skulle være mig der har været på spil ligger jeg lige så uskyldigt i sofaen og spinder mens jeg misser med øjnene.
Vovsen falder i HVER gang hæh he.
Og nogen gange åbner jeg også døren ud til det rum hvor min kattebakke står, fordi så kan den klammofile vov tømme min kattebakke og så er den ikke kun dum men også fuld af l . . .
Hunde er ikke kun dumme ... De er også ret klamme hvis man spørger mig ...
Og jah. Jeg ved godt jeg ikke er den mest pussenussede kittekat men der er en grund til at jeg bliver kaldt Bandidaskatten :o)
jun 2009
Følger: 6 Følgere: 5 Katte: 2 Emner: 15 Svar: 47
Når katten driller hundene ligger de selv lige så tit op til det.
når det bliver for vildt så stopper vi det..
men de er faktisk også rigtig gode venner og kan sove sammen og lege sammen også. når hundene er ude og lege i haven er katten også med....
Maga: den tror jeg skal afprøves..
Kradsebørsten, hundehvalpen og deres moar Sanne M
Det lyder smart at hunden kan tømme din bakke... her her har mor og far stillen bakken så højt at hundene ikke kan nå den...
jun 2009
Charlotte I:
Glemte helt at skrive at du nu heller aldrig ville blive tilbudt at lege hund eller kat hos mig... sikke en underlig tankegang..
jul 2009
Følger: 8 Følgere: 7 Katte: 2 Svar: 3
Ved hvordan dyrene har det i det hjem og der er vidst ikke nogen tvivl om, at de har det ligeså godt som vi har det i vores hjem.
Hilsen Kalle og Irma
(Til alle dem der er i tvivl, så er denne besked også skrevet af katte)
nov 2007
Følger: 5 Følgere: 5 Katte: 3 Emner: 11 Svar: 68
Fængselsstraf er da ikke for meget for lang. Får det helt dårlig i min mave, som om det er en stor knude....
Hov nej vent det var bare en prut...
XD Hahahaha.! Aj altså.
Men ps. her har vi katte kun vores mennesker at drille. Vi laver også ballade hele tiden, og når vores madmor kommer ind til os, vupti ligger vi i sofaen og rævesover. Hæhæ..
jun 2009
At ræve sove... det en god ting..
Jeg er rigtig god til at ses vild nuttet ud når jeg hardrillet hundene i køkkenet, og mine madmennesker kommer ud for at skælde mig ud...
men... tror de har fattet at det er mig der laver balladen...
Hunde er SÅ dumme....