dumme kat {{forumTopicSubject}}
så fik man sig noget af et chok imorges, da man vågnet var katten ikke at finde nogen steder, og hun hun kunne kun være i stuen og køkkent, da hun lige skal falde til, og så når vi sover lukker vi døren da ind til så vores hund ikke stresser hende eller noget, men jeg havede ledt og ledt og kunne bare ikke finde hende, og begyndte at være bange får at kæresten måske havede lukket vinduet op og hun var smuttet ud. når men tager sko og jakke på og går ud.
efter 1 times ledende uden for går jeg hjem igen for lige at kigge engang til.
efter at have ledt fra kl 8 til kl 12, står jeg og kigger ud af vores vindue for kunne være hun var der ude imens jeg lige kigger og tænker på hvor hun ellers kan være mærker jeg et par klør i min fod.
så har hun lagt sig under radiatoren bag ved hunde kurven, og der ligger hun så og lager med min fod.
damn jeg blev glad, og nu skal jeg så til at rydde op efter alle de ting jeg har flyttet rundt på for at finde hende hehe
mar 2008
Følger: 18 Følgere: 21 Katte: 3 Emner: 114 Svar: 573
nov 2004
Følger: 14 Følgere: 13 Katte: 5 Emner: 90 Svar: 363
feb 2008
Følger: 3 Følgere: 3 Katte: 1 Emner: 13 Svar: 55
feb 2005
Følger: 247 Følgere: 241 Katte: 4 Emner: 470 Svar: 2.935
Potekram.
jan 2008
Følger: 22 Følgere: 21 Katte: 4 Emner: 41 Svar: 1.642
feb 2007
Følger: 11 Følgere: 10 Katte: 2 Emner: 102 Svar: 957
der var også en dag hvor jeg ikke kunne finde vores kat.... jeg ledte og ledte men den var bare sket kke nogen steder...
Lige spludselig hører jeg så at skabet til skraldespanden klapper, så jeg åbner døren, og ud kommer katten... griner.... så havde han hoppet ind i skabet¨...
En anden gang havde han også hoppet ind i vores fryser... GODT AT JEG SÅ DET INDEN JEG SMÆKKEDE I.,....
Åndsvage kat....
dumme kat