{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.427 visninger | Oprettet:

Killing piver {{forumTopicSubject}}

Hejsa

Jeg fandt jo den her killing igår og tog ham med hjem.
I nat/i går har han pivet rigtig meget.. Eller gået rundt og miavet. Det virker ik som om han kalder.
Han er MEGET kontaktsøgende og spinder KONSTANT. Han SKAL hele tiden være på skødet ligemeget hvad man sidder og laver.

Hvad kan jeg gøre ved hans piveri?
Eller hvorfor piver han?

Han går helt agurk når han ser mad. Han hopper glad rundt og sluger nærmest maden.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Killing piver
  • #1   7. okt 2010 Kontakt www.hittekilling.dk ,han er møgsulten og trænger til en kattemors omsorg hurtugst muligt !

• #2   7. okt 2010 Hanne N - Du kan se ham på min profil. Han er mellem 4 og 6 mdr.. Jeg var til dyrlægen med ham igår, derfra ved jeg alderen. Så han er jo gammel nok til at være væk fra moderen. Og ingen ved hvor længe han har gået rundt alene, men han var ikke meget tynd.

• #3   7. okt 2010 Berit - Jeg har aftalt med dyrlægen at vi gir det en uge. Hvis der ikke er kommet noget i aviserne på søndag fremlyser jeg den. Det er bare underligt at den kunne nå at blive "så tynd" for så har den været væk længe og så burde dens ejer jo ha efterlyst den?

• #4   7. okt 2010 nogle katte snakker bare meget smiley det gør min trouble også, han både mijaver og siger som en due smiley

• #5   7. okt 2010 Isaa S

Jeg synes ikke du ska vente så lang tid med at efterlyse ejerer, katten kan have været slank i forvejen også skal der altså ikke så mange dage til at den ser tynd ud, hvis den ikke har kunne finde føde.
    Det kan jo være at katten er efterlyst, i en by længere væk. Katte kan løbe langt hvis de bliver skræmt.
    Hvis jeg var dig ville jeg skynde mig og fremlyse det på div.sider samt løbesedler med billed i supermarkeder osv.

• #6   7. okt 2010 Jeanette - Okay, passer det også med alderen?
    Altså han er meeeeget kontaktsøgende og er tydeligvis ikke vant til at blive fodret. Han går som sagt helt agurk når han ser mad.

• #9   8. okt 2010 mette H - Han har hele tiden adgang til mad, og de store katte spiser det heldigvis ikke :o)

Han er stoppet med at pive, men kommer hele tiden og spinner, og skal nusses ;o) Det er dejligt.

Kommentér på:
Killing piver

Annonce