killing piver når den bliver løftet.. {{forumTopicSubject}}
min veninde har fået vores to små killinger .de var 13 uger da hun fik den og der har aldrig været noget med nogen a dem de har været kælne og legesyge..
men kort tid efter den kom hjem til hende er den begyndt a pive helt vild når hun løfter den op og oz nogengang når hun rør den den har det ellers rigtig fint og spiser og drikker normalt .. hun har prøvet a mæke på den forskellige stde og det virker ikk til den er øm nogen stede feks den piver når hun rør den et bestemt stde eller noget som er brækket.. har rådet hende til a få den tjekket hor dyrelægen for en sikkerhed skyld.. men har i nogen ide om hva detr kan være lovede a spørge herinde,,:)
dec 2004
Følger: 33 Følgere: 30 Katte: 1 Emner: 107 Svar: 1.385
Killingen KAN altså også være nervøs for at blive samlet op. Det er som om at NOGEN killinger har højdeskræk. Ikke når de drøner rundt i kradsetræer,på hylder, i vindueskarme osv. Men så snart man løfter den op piver den. Det er som om, at den ikke er sikker på at man kan holde den og at den vil falde.
mar 2010
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 33 Svar: 105
sidst vi var derhjemme var der heller ikk noget da jeg løftede den men når hvis min mand eller hende gjor det så pev den kan det være fodi jeg har beskætet mig så meget med den før den kom vidre..spørg jeg nok lidt dumt
jun 2008
Følger: 3 Følgere: 2 Katte: 2 Emner: 4 Svar: 40
Men hvis den ikke atid har gjort det, ville jeg da også holde rigtig godt øje, og nok tage til dyrlægen.
mar 2010
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 33 Svar: 105
maj 2007
Følger: 73 Følgere: 74 Katte: 10 Emner: 59 Svar: 5.741
Når jeg i starten løfter mine små killinger, holder jeg dem både under rumpen og på siden og holder dem så tæt på min krop som muligt.
Selve løftet sker også langsomt.
killing piver når den bliver løftet..