2.195 visninger
|
Oprettet:
Killing pisker rundt og piver om natten..hjælp? {{forumTopicSubject}}
Ja, jeg fik jo en killing her i søndags. Han er faldet rigtig godt til, og overraskende nok, er den gamle og den nye allerede nærmest uadskillelige. Så her kan jeg ikke klage..
Men...den lille nye pisker rundt om natten, og det er slet ikke til at lukke af for. Og så snart den store ikke vil lege mere, så piver han helt vildt. Jeg bor i en lille to værelses lejlighed og sover selv i stuen, så jeg er der hele tiden..
Hvordan afliver jeg hans ide om at skulle være vågen hele natten? Og i forhold til at han piver sådan...
feb 2012
Følger: 15 Følgere: 17 Katte: 2 Emner: 55 Svar: 2.031
En god ide er at aktivere killingen inden du går i seng, så den er kørt helt død
aug 2011
Følger: 4 Følgere: 3 Katte: 2 Emner: 26 Svar: 108
Men tak.. -jeg prøver at få han kørt godt træt..
feb 2012
Følger: 15 Følgere: 17 Katte: 2 Emner: 55 Svar: 2.031
maj 2012
Følger: 2 Følgere: 61 Katte: 4 Emner: 73 Svar: 9.105
Røde kan også finde på, at ville ud om natten, hvis jeg lige er oppe kan man vel spørge men nej han kommer ikke ud når det er mørkt.
nov 2012
Følger: 3 Følgere: 2 Katte: 2 Emner: 29 Svar: 454
sep 2012
Følger: 3 Følgere: 3 Katte: 1 Emner: 13 Svar: 1.078
Sådan reagere min Aidan altid på kulde. Sidste år lavede vi hver aften en varm-vandspude til ham men vi overvejer at købe en elektrisk varmepude til ham fordi allerede nu løber han rundt.
aug 2011
Følger: 4 Følgere: 3 Katte: 2 Emner: 26 Svar: 108
Men er skide træls, for min kæreste nægter at komme og sove ens han er sådan om natten :S Iiih! :S
jan 2012
Følger: 9 Følgere: 110 Katte: 3 Emner: 132 Svar: 11.512
Det vil formentligt hjælpe på noget af natten, men ellers er det blot at have tålmodighed med at han finder ud af hvordan døgnrytmen er hos jer, og så er det vigtigt at du ikke giver ham opmærksomhed når han vækker dig om natten, du skal ignorere ham, for ellers finder han jo ud af at hvis han vækker dig eller larmer så får han opmærksomhed, og det skal han jo ikke have..
Killing pisker rundt og piver om natten..hjælp?