{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.195 visninger | Oprettet:

Killing pisker rundt og piver om natten..hjælp? {{forumTopicSubject}}

Ja, jeg fik jo en killing her i søndags. Han er faldet rigtig godt til, og overraskende nok, er den gamle og den nye allerede nærmest uadskillelige. Så her kan jeg ikke klage..

Men...den lille nye pisker rundt om natten, og det er slet ikke til at lukke af for. Og så snart den store ikke vil lege mere, så piver han helt vildt. Jeg bor i en lille to værelses lejlighed og sover selv i stuen, så jeg er der hele tiden..

Hvordan afliver jeg hans ide om at skulle være vågen hele natten? Og i forhold til at han piver sådan...

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Killing pisker rundt og piver om natten..hjælp?
  • #1   18. sep 2013 Ryk du ind i soveværelset, luk døren til soveværelset og giv tid. Din nye killing skal lige lære, hvordan døgnrytmen er hos jer.
    En god ide er at aktivere killingen inden du går i seng, så den er kørt helt død

• #3   18. sep 2013 Jeg har ikke noget soveværelse. min datter har det værelse der er smiley
    Men tak.. -jeg prøver at få han kørt godt træt..

• #4   18. sep 2013 Aaaah. Jamen så hold dig til at køre træt smiley

• #5   18. sep 2013 smiley jeg havde 2 som legede 1 1/2 time i nat og Røde snakker som et vandfald smiley det sker et par gange i ugen, at han har en aktiv nat og så går Mitti ind til ham.

Røde kan også finde på, at ville ud om natten, hvis jeg lige er oppe kan man vel spørge smiley men nej han kommer ikke ud når det er mørkt.

• #6   18. sep 2013 Leg og gør ham helt træt inden sengetid smiley Jeg plejede også at give en god stor potion vådmad som det sidste inden jeg gik i seng da mine var killinger.. Så var de trætte og mætte og klar til at sove..

• #8   18. sep 2013 Kan være han fryser.
    Sådan reagere min Aidan altid på kulde. Sidste år lavede vi hver aften en varm-vandspude til ham men vi overvejer at købe en elektrisk varmepude til ham fordi allerede nu løber han rundt.

• #9   18. sep 2013 Hmm i forhold til om han fryser, så tror jeg det ikke. Han kravler selv ind under dynen på mig, så hovedet stikker op ved siden at mit.. Vi ligger i ske, hvis man kan sige det sådan smiley Og han føles dejlig varm.

Men er skide træls, for min kæreste nægter at komme og sove ens han er sådan om natten :S Iiih! :S

• #10   18. sep 2013 Jeg syntes du skal prøve en rutine hvor du leger meget med ham et godt stykke tid inden sengetid, så han er godt træt, men ikke vilde lege for det sætter blot gang i ham, og så lige inden du går i seng så giv en stor portion vådmad, en mæt kat er en træt kat smiley

Det vil formentligt hjælpe på noget af natten, men ellers er det blot at have tålmodighed med at han finder ud af hvordan døgnrytmen er hos jer, og så er det vigtigt at du ikke giver ham opmærksomhed når han vækker dig om natten, du skal ignorere ham, for ellers finder han jo ud af at hvis han vækker dig eller larmer så får han opmærksomhed, og det skal han jo ikke have..

Kommentér på:
Killing pisker rundt og piver om natten..hjælp?

Annonce