{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvornår sætter han hende på plads?
  • #1   29. sep 2010 Det er slet ikke sikkert, han sætter hende på plads - hunkatte har som oftest den øverste pote... men ellers kan det være han får nok, når hun bliver kønsmoden.

• #2   29. sep 2010 hmmm ikke godt.

• #3   29. sep 2010 Hvorfor ikke? Jeg formoder, de begge er neutraliserede...

• #4   29. sep 2010 ja de begge er neutraliserede... det er ikke godt hvis han ikke sætter hende på plads for hun er en kælling imod ham.

• #6   29. sep 2010 han kryber ikke langt panelerne men følge lidt efter hende for at snuse, men hun er bare en kælling i mod ham,har gået og været lidt bekymret over det ved godt de ikke har været sammen længe.
    det er bare underligt at han finder sig i hende men han må jo kunne lide det:-)

• #7   29. sep 2010 Hvis han snuser hende bagi, er det, fordi han synes, hun lugter spændende (muligvis af hormoner) - hun er ikke i løbetid, så hun er ikke interesseret i hans tilnærmelser. Det er helt normalt.
    Hvor længe siden er det, de blev neutraliserede?

• #8   29. sep 2010 det er næsten et år siden med ham og ca 2mdr med hende. har en mistanke om at hun ikke forstår hans signaler og derfor opfør sig som en kælling

• #10   29. sep 2010 jeg ved godt jeg er hurtig ude men hun er bare en kælling over for ham og er jo bekymret for om han blive "ked" plus at hun mener hun godt må snuse ham men han må ikke. og det undre mig bare at han finder sig i hende det ville jeg ikke hvis der kom sådan en "lille bandit" og spillede smart, og hun er 5mdr men opfør sig ikke sådan,ved godt hun nok bare prøver os alle af..

• #12   30. sep 2010 Nu har jeg 4 drenge her hjemme og de er fordelt i 2 helbrødre som er 5 år ca en på ca 4 og en på 3 år og må indrømme at ham på 3 år virkelig er det man kalder en teenager der lavewr ballade konstant og hele tiden igen, han får lov til alt og slipper sgu afsted med det.. Det er virklig sådan jeg tænker så stik ham da en på kassen for dælen...

Her hjemme er det den ene af de ældste der har magten fuldt ud og så går det ellers nedad, men alligevel får det lille skran lov til alverdens ting og sager.. Det er dog en gang imellem hvor de gamle liiiige er oppe og markere oppe for ham når det virkelig går for vidt men han ved os godt hvem der styre huset....

Jeg synes ikke du skal bekymre dig for meget, de skal nok sætte dem på plads når de selv mener tiden er inde :0)

Kommentér på:
Hvornår sætter han hende på plads?

Annonce