1.826 visninger
|
Oprettet:
hvornår skal killinger stoppe med, at bide {{forumTopicSubject}}
ja, som overskrift lyder vil jeg vide hvornår de ca vil stoppe med, at bide. Har ud af mine 5 på 14 uger kun problemer med en dreng stadig- Det er ret meget, og især nær han leger vildt, er ved, at blive lidt bekymret. Jeg har jo ikke lige lyst til det skal fortsætte..
Ja, jeg sætter grænser, stopper legen med det samme osv osv, alligevel gør han det...
feb 2012
Følger: 15 Følgere: 17 Katte: 2 Emner: 55 Svar: 2.031
Det er svært at undgå når de skifter tænder, men Mew stoppede da hun var nogle måneder gammel, måske et halvt år (hun nåede også at ødelægge min oplader til min computer inden da)
nov 2013
Følger: 14 Følgere: 795 Katte: 20 Emner: 113 Svar: 7.255
Jeg kan sagtens lege med hænder med min Elsa. Fordi hun har lært at lege med mig på mine betingelser. Men hun er også sådan en skøn mild kat, så det har ikke været svært at lære hende det.
jan 2012
Følger: 9 Følgere: 110 Katte: 3 Emner: 132 Svar: 11.512
Så når han begynder at bide skal du enten sige bestemt nej, eller begynde at pive som en killing ville gøre for at fortælle at det gør ondt og han skal stoppe (du kan også sige av, det handler om at finde den samme lyd at bruge hver gang) hvis det er i hånden han bider så hold den stille og stop legen, forlad ham du må ikke skubbe ham væk, for det tror han er en fortsættelse af legen..
Men det er noget der tager rigtig lang tid at lære, og så er du samtidig i den alder hvor han begynder at skifte tænder og så er der nogle killinger der bliver mere vilde med at bide fordi det klør..
maj 2012
Følger: 2 Følgere: 61 Katte: 4 Emner: 73 Svar: 9.105
maj 2012
Følger: 2 Følgere: 61 Katte: 4 Emner: 73 Svar: 9.105
De fanger ikke hænder eller ankler, men det er når de rigtig gerne vil kæle, og giver tydelig tegn til det, feks, kan Røde fange min hånd med bløde poter, køre hovedet rundt på hånden, slikke og så nappe han kan endda stå på bagben for, at komme til
aug 2014
Følgere: 1 Katte: 2 Emner: 12 Svar: 52
hvornår skal killinger stoppe med, at bide