Hvad fejler han??? {{forumTopicSubject}}
Vi har Rasmus på godt og vel 5 år, som opfører sig så besynderlig. Han er ikke verdens mest aktive, men han har de sidste fire dage kun bevæget sig mellem sofaen på terrassen og sofaen i stuen, han sover HELE tiden. Når han går, så "gør han sig meget kort ". Dvs han skyder ryggen og har samtidig meget korte ben. Han er hoppet op i sofaen nu her efter han har spist, så det kan han da. Det ser ud som om han har ondt i hele kroppen, men han spiser da. Hvis man bærer ham hen til madskålen.
Vi fik ham for et år siden af en god kammerat, som reddede ham ud af en meget trist tilværelse. Han har hele tiden haft lidt psykisk bøvl. Vi tror faktisk at han har noget der ligner vinter-depressioner.....han har det RIGTIG skidt når det er gråvejr.
Jeg håber i kan hjælpe os.....før vi render til doktoren med ham IGEN!!!
mar 2008
Følger: 10 Følgere: 9 Katte: 3 Emner: 26 Svar: 218
MEN, når det er sagt, så ville jeg ringe til dr dyr, så hurtigt som muligt hvis det var min kat.
aug 2006
Følger: 40 Følgere: 37 Katte: 14 Emner: 14 Svar: 1.395
jan 2010
Følger: 3 Følgere: 2 Katte: 3 Emner: 2 Svar: 3
Om han kommer af med afføring, ved jeg ikke. Jeg får aldrig lov til at se det. Vores katte er som regel ude, og de HADER at gøre den slags indenfor, selvom vi har kattebakke her. De står og mjaver ved døren hvis de skal tisse eller andet, så de kan komme ud og gøre det......og det er ikke nemt at følge efter dem for at holde øje. Hegnene og hækkene herude, er simpelthen for høje ;^)
Hvad fejler han???