{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.077 visninger | Oprettet:

Hvad fejler min han? {{forumTopicSubject}}

Hej alle
Jeg håber i kan hjælpe. Min hankat på halvandet år, kastreret, er her i fredags (igår) begyndt at gå unormalt meget på bakken. Det er nærmest hvert femte-tiende minut. Han piber også en del, har næsten holdt os vågne hele natten fra fredag til lørdag, og slikker sig meget i skridtet.
Jeg kan ikke se noget udsædvanligt på hverken hans tis eller afføring i bakken. Hans meget hyppige besøg på bakken varer ikke så længe, han sætter sig ind, sidder lidt og skraber så helt vildt.
Jeg har selvfølgelig tænkt mig at ringe til min dyrlæge mandag, men jeg ville høre om nogen har erfaringer med dette, så jeg ved om jeg har grund til bekymring. Jeg frygter ting som blærebetændelse eller urinvejsinfektion, eller noget i den stil.
Jeg har også en mistanke om at han kan have spist noget jord fra en plante (en lykkekastanie), for da jeg vågnede imorges havde han skrabet helt vildt i jorden, så der var jord i hele gangen og han var helt beskidt. Ved ikke om det kan være det? Har desuden Googlet lykkekastanie og kan ikke umiddelbart se den på lister over giftige planter, men det er der måske nogen herinde der ved bedre?

På forhånd tak

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvad fejler min han?
Kommentér på:
Hvad fejler min han?

Annonce