{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
864 visninger | Oprettet:

hvad mangler jeg?? {{forumTopicSubject}}

nu får jeg jo snart mine små misser hjem smiley (på torsdag)

jeg har handlet ting til de små misse, og jeg vil høre om i har nogle forslag til nogle ting jeg mangler smiley

her er hvad jeg har sørget for :

2x madskåle
2x vandskole
1x kurv
1x raditor seng
1x kradsebro
1x kradsetræ
2x kradsebrætte til at hænge op
1x tunnel
meget legetøj
1x børste til den langhåret (mangler en børste til bimbam)
1x katnip spray
1x loppespray
1x pist væk (hvis de skulle få et uheld et andet sted i kattebakken, kan jeg bruge det til at vaske det væk, så de ikke blive opmuntret til at gøre det samme sted smiley )
1x kattebakke
1x kattegræs
kattegodbidder
1x klikker

jeg har bestilt
1x kattehule
1x 2 kg. killinge foder (applaws)
vådfoder (applaws)
venter bare på at få det hjem.
kattegrus (extreem classic)

er der noget jeg mangler som jeg skal have før jeg får misserne hjem, eller som bare er en god idé at have?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hvad mangler jeg??
  • #1   24. sep 2010 *LOL* Du er sørme velforberedt, og tror faktisk du er helgarderet...
    Kattemalt (til hårbolde) og Zoolac (til dårlig mave) har jeg også i mit forråd, men ingen grund til at gå ud at købe noget medmindre du får brug for det smiley


  • #2   24. sep 2010 janni

    hehe ja smiley mine misser skal ikke mangle noget smiley

    kattemalt tror jeg faktisk jeg bestilte, men er ikke sikker om jeg tog dem ud af kurven igen smiley men nu har de jo også kattegræsset smiley

    hvor kan jeg købe zoolac? (hvis det nu bliver nødvendigt)


  • #3   24. sep 2010 hov. jeg har også en transportkasse smiley

    den er dog ikke særlig stor (har fået en brugt af min mor, så jeg vil gerne ud og have en ny når pengene er der til det )

    Heidi

    kærlighed kommer de bestemt ikke til at mangle smiley

    ej, men som første gangs ejer vil jeg bare gerne at de små har alt hvad de skulle bruge, og de ikke mangler noget smiley


  • #4   24. sep 2010 mette

    begge dele af foder og tæpper får jeg af opdrætter smiley

    har du et link til sådan en terminater smiley


  • #5   24. sep 2010 Måske en ekstra kattebakk når der er to katte, for jeg tænker at en enkelt bakke måske vil være for lidt når de er to. Men synes helt sikkert du skal starte med den ene bakke du har, og så se hvordan det går smiley
    Jeg mener nemlig at have fået af vide at det er en bakke pr. kat, men det må du ikke lige helt hænge mig op på, for jeg er ikke helt sikker smiley
    Ellers vil jeg også sige du er helgarderet smiley Dine små misser kommer bestemt ikke til at mangle noget, de får det som blommen i et æg ligesom min Chili smiley
    Held og lykke med dem begge to, og du må da glæde dig som et lille barn smiley Kan huske jeg slet ikke kunne sove da vi skulle hen og se Chili smiley


  • #6   24. sep 2010 linda

    hvis de kan nøjes med en, så bliver det kun en smiley har ikke så meget plads i vores lejlighed smiley men hvis det er et problem finder vi self ud af noget smiley

    du kan tro jeg glæder mig, jeg har lige haft fødselsdag (20 år), og det eneste jeg kunne tænke på er mine misser smiley det er ligesom da jeg var lille og man glædte sig til sin 10 års fødselsdag smiley sådan har jeg det i maven, og har haft det siden jeg var ude og se på dem smiley


  • #7   24. sep 2010 Jeg synes du skal have 2 kattebakker

  • #8   24. sep 2010 heidi...Der hvor de kommer fra er de allerede vænnet til at deles om kattebakken og det kan de godt blive ved med at gøre *S*

  • #9   25. sep 2010 Hvis du ikke allerede har det, mangler du net eller gitter til at kattesikre vinduer smiley

    Og lige et spørgsmål, hvad er det for noget loppespray?

    Jeg kan godt forstå du glæder dig. Og killingerne skal nok hurtigt finde sig til rette med alle de gode ting, du har købt til dem smiley


  • #10   25. sep 2010 Ormekur er det eneste jeg synes du mangler..

  • #11   25. sep 2010 Zoolac køber du hos dyrlægen.... er i tvivl om man også kan få det på apoteket...
    smiley


  • #12   25. sep 2010 Tinka
    (link fjernet)

    det er den her smiley

    god idé med at sikre vinduerne smiley


  • #13   25. sep 2010 kirch

    det får de self smiley de får det et par dage efter jeg har fået dem og så bliver de også vacc. neutraliseret og chippet smiley alt det skal være iorden med mine misser smiley


  • #14   25. sep 2010 tusind tak for alle jeres svar smiley

  • #15   25. sep 2010 susse
    de bliver sygeforsikret i dyrekassen

    og jeg har lavet en katteopsparing i banken hvor der bliver sat 500 kr. af om måneden smiley

    så det skulle gerne være på plads smiley


  • #16   25. sep 2010 Kan virkelig godt forstå du glæder dig til at de kommer hjem, det ville jeg også gøre smiley Det giver dejligt liv i hjemmet, og når man har en træls dag, så kan de vende det til noget positivt når de kommer en i møde og nusser og snakker smiley
    Held og lykke med dem begge to, og er sikker på du bliver rigtig glade for dem smiley


  • #17   25. sep 2010 tak linda smiley

  • #18   25. sep 2010 Jamen det var så lidt smiley Chili betyder virkelig alt for mig og for min kæreste, og hun giver så meget igen til os, så du kan roligt glæde dig. Chili er kun lige blevet et år så der er stadigvæk MEGET ballade i hende hihi, men det har nu også sin charme smiley

Kommentér på:
hvad mangler jeg??

Annonce