Hvad skal jeg gøre?? {{forumTopicSubject}}
Jeg er helt i vildrede. Købte en Maine Coon kat for 2 måneder siden. Vi havde 72 timer til at få et helbredstjek. Vi har gentagende gange været hos dyrlægen fordi katten lider af konstant dårlig mave. Vi har prøvet alr hvad dyrlægen sagde bl.a. Zoolax og alergi kattemad og pencelinkur intet har hjulpet. Nu viser det sig at han muligvis har Geardia. Han er ihvertfald fuld af virus i sine tarme og vi mangler stadig svar ppå en masse prøver. Jeg har så taget kontakt til sælger De forhoolder sig til kontrakten selvom jeg gentagende gange har fortalt at lægerne simpelthen ikke har kunne finde ud af hvad den har fejlet før nu. Og tilmed smækker de røret på. Altså de er på ingen måde til at tale med. Hvad gør man i sådan en situation) Skal lige siges at dyrlægen fortæller at hvis ikke denne kur virker skal han aflives. Kan man ikke klage over sådanne sælger? Det må da være i deres interesse at få at vide hvad for sygdomme deres katte har
apr 2008
Følger: 11 Følgere: 10 Katte: 4 Emner: 3 Svar: 167
Hvis ikke, kontakter du Felis Danica sekretær Inge Nord på tlf:98750707 eller på email: sekretariat@felisdanica.dk
Du skal have indgivet en klage til Klagenævnet, men kontakt sekretæren så skal hun nok hjælpe dig.
På kontrakten står der hvilken katteklub opdrætteren er i, det oplyser du til Inge Nord.
Det er jo en forfærdelig situation du er i.
Held og lykke.
Lad mig vide hvordan det går.
feb 2010
Følger: 27 Følgere: 28 Katte: 9 Emner: 15 Svar: 5.563
Har du andre katte ??
nov 2008
Følger: 53 Følgere: 67 Katte: 2 Emner: 180 Svar: 8.020
Giardia er ikke jordens undergang er det det - der kan sagtens kureres.
http://www.kattegalleri.dk/html/for_messageDetail.asp?MSG_ID=57747
Er der sendt en afføringsprøve på laboratorie? det kan jo være meget andet
maj 2010
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1
Jeg vil meget gerne udlevere avlernes navn men forholder mig i ro indtil jeg ved hvad jeg skal gøre 100%
Jeg vil ihvertfald med det samme tage kontakt til Felis Danica og så håber jeg på hjælp den vej.
Tak for alt jeres hjælp
apr 2008
Følger: 11 Følgere: 10 Katte: 4 Emner: 3 Svar: 167
Velbekommen og held og lykke.
Hvad skal jeg gøre??