{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
950 visninger | Oprettet:

Diana S
Diana S
Tilmeldt:
23. maj 2010
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1

Hvad skal jeg gøre?? {{forumTopicSubject}}

Jeg er helt i vildrede. Købte en Maine Coon kat for 2 måneder siden. Vi havde 72 timer til at få et helbredstjek. Vi har gentagende gange været hos dyrlægen fordi katten lider af konstant dårlig mave. Vi har prøvet alr hvad dyrlægen sagde bl.a. Zoolax og alergi kattemad og pencelinkur intet har hjulpet. Nu viser det sig at han muligvis har Geardia. Han er ihvertfald fuld af virus i sine tarme og vi mangler stadig svar ppå en masse prøver. Jeg har så taget kontakt til sælger De forhoolder sig til kontrakten selvom jeg gentagende gange har fortalt at lægerne simpelthen ikke har kunne finde ud af hvad den har fejlet før nu. Og tilmed smækker de røret på. Altså de er på ingen måde til at tale med. Hvad gør man i sådan en situation) Skal lige siges at dyrlægen fortæller at hvis ikke denne kur virker skal han aflives. Kan man ikke klage over sådanne sælger? Det må da være i deres interesse at få at vide hvad for sygdomme deres katte har


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvad skal jeg gøre??
  • #1   2. aug 2010 Er du medlem af en katteklub, kontakter du dem.
    Hvis ikke, kontakter du Felis Danica sekretær Inge Nord på tlf:98750707 eller på email: sekretariat@felisdanica.dk
    Du skal have indgivet en klage til Klagenævnet, men kontakt sekretæren så skal hun nok hjælpe dig.
    På kontrakten står der hvilken katteklub opdrætteren er i, det oplyser du til Inge Nord.

    Det er jo en forfærdelig situation du er i.
    Held og lykke.
    Lad mig vide hvordan det går.


  • #2   2. aug 2010 Jeg håber at du har en kontrakt på katten og opdrætter er registreret. Har du ingen kontrakt, jeg så er det kort fortalt dit eget problem.

    Har du andre katte ??


  • #4   2. aug 2010 72 timers check - det er i min ordbog hvidvsning af opdrætter ...

    Giardia er ikke jordens undergang er det det - der kan sagtens kureres.

    http://www.kattegalleri.dk/html/for_messageDetail.asp?MSG_ID=57747

    Er der sendt en afføringsprøve på laboratorie? det kan jo være meget andet


  • Diana S
    Diana S Tilmeldt:
    maj 2010

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1
    #5   2. aug 2010 Vi har ikke fået svar på alle prøverne endnu og håber også at en kur vil hjælpe og at den ville blive aflivet var hvis intet andet hjalp da den lider og det er dyreplageri. Den kan ikke holde sig og skider rent ud sagt alle vejne. Opdreætter bruger som undskyldning at jeg skulle have taget kontakt til dem tidligere men jeg havde ikke i den vildeste fantasi forestillet mig at den var så syg og derfor havde jeg ikke taget kontakt til dem. Jeg troede jo bare at det var dårlig mave som vi alle kan have. Og under alle omstændigheder kan det ikke lade sig gøre at finde ud af på 72 timer. Men efter min mening ...når man bare smækker røret på må det jo være fordi man har dårlig samvittighed og ikke kan forsvare det der er sket. Afføring er sendt til tyskland og vi mangler stadig svar. Skal lige fortælles at vi har været hos 2 forskellige dyrlæger så det er ikke kun en dyrelæges vurdering. Jeg har en kat mere men ikke fra samme avler og han fejler intet.

    Jeg vil meget gerne udlevere avlernes navn men forholder mig i ro indtil jeg ved hvad jeg skal gøre 100%

    Jeg vil ihvertfald med det samme tage kontakt til Felis Danica og så håber jeg på hjælp den vej.

    Tak for alt jeres hjælp smiley


  • #6   2. aug 2010 Lyder fornuftigt.
    Velbekommen og held og lykke.


Kommentér på:
Hvad skal jeg gøre??

Annonce