{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.128 visninger | Oprettet:

Mie L
Mie L
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2

Ny dyrehandel, hvad mangler? {{forumTopicSubject}}

Ja jeg er igang med at åbne en lille webshop, og en lille butik hjemmefra sammen med min mor..

Det jeg mest kommer til at køre med i starten er udstyr til små hunde og ting til katte. Intet foder endnu.

Men hvad synes i der mangler i sådan en shop, nu om dage ?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ny dyrehandel, hvad mangler?
  • #1   29. dec 2012 Få lidt inspiration fra Petworld, Maxizoo eller Zooplus

• Mie L
    Mie L Tilmeldt:
    mar 2010

#3   30. dec 2012 Jeg arbejde i en dyrehandel, som er meget ala Maxizoo smiley Ville bare gerne vide om i personligt synes der mangler noget bestemt smiley

• #6   30. dec 2012 Personligt er jeg stadig på jagt efter transportkasse/taske til folk på cykel/gåben, med plads til 2 katte. Har fundet en fin rygsæk fra zolux (plads til en) og en smart ting til bagagebærer fra maxizoo (igen kun plads til en). På g&g har jeg set en smart trolley-transporttaske på hjul med håndtag, der kan trækkes ud (også kun plads til en).....
    Jeg har en plastiktransportkasse hvor de begge kan være, den er bare ikke til at slæbe afsted og kan ikke være på cyklen. Jeg monterer den selv på et "rulle-marie" stel når vi skal til dyrlægen synes bare at det er lidt omstændigt.
    Og så for mit vedkommende har prisen meget at sige!

• Mie L
    Mie L Tilmeldt:
    mar 2010

#7   30. dec 2012 Det jeg ville ha, skulle os være noget som er lidt mere ind bare det normale smiley

De farver jeg kigger mest på er beige, sort, grå og andre neutrale farver smiley

• #8   30. dec 2012 Hvis sådan en shop skal være interessant for mig, skal der være foder som Orijen, Applaws osv samt gode mærker i vådfoder, der ikke indeholder hverken sukker eller korn og har et højt indhold af kød.
    Men som en anden siger, at for at folk køber ved jer, skal priserne ikke være højere end de er på zooplus siderne. Herunder også den tyske og engelske side.

Kommentér på:
Ny dyrehandel, hvad mangler?

Annonce