{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  bliver kattemad taget i tolden?
  • #1   16. sep 2010 Hvis du bestiller fra fx zooplus, har jeg endnu ikke oplevet eller hørt om, at det bliver taget i tolden, da det er indenfor EU.

• #2   16. sep 2010 Det gør det ikke, vi er hvertfal ikke blevet berørt af det, ved zooplus, de millioner af gange vi har bestilt. så det skal du ikke bekymre dig om smiley

• #3   16. sep 2010 jer der taler om i køber ved zooplus, hvad koster foderet egentlig der i forhold til DK ?
    Jeg tænker på RC til kat og hund. Kan man få den der til diegivende katte (RC), den kan kun opdrættere købe på bestilling i DK. ved ikke hvad prisen er der men min veninde køber den.
    Ved i feks prisen på RC kitten ? Kan man få babycat i 1 kgs der ?
    Hvad med fragt, hvad koster det og hvor lang leveringstid er der ?
    Vil bare høre om det kan svare sig i forhold til at bestille det som opdrætter..
    Mener min veninde kan skaffe RC kitten (10 kg) til ca 400 kr incl moms, men det koster ca 540 i butikkerne når det ikke er på tilbud..

• #4   16. sep 2010 Babykat i 10 kgs skulle der stå før.. :¤)

• #5   16. sep 2010 Jannie Y .- kan ikke huske priserne på stående fod, men gå ind på zooplus.de, og så husk det regnes i euro smiley .. men der står alle priser.. men de er billigere end butikker.. og sælger i alle varianter af RC.. og flere forskellige vægtklasser.. desuden findes de fleste grustyper, og mad der ikke er at finde i en normal dyrehandel også. og alle andre sjove spøjse ting, til kat, hund, hest, gnavere, fugl og fisk.. så kig løs, og regn på det.. Jeg køber derindover, om jeg måske betaler lidt ekstra i levering er jeg ligeglad med, for slipper for at slæbe lortet, de kommer jo helt til døren med det. (hvilket er SKØØØØØNT for en med dårlig ryg) smiley

• #6   17. sep 2010 Nej, man betaler ikke told indenfor EU, så ingen problemer der :o)

• #7   17. sep 2010 ja det var nemlig fra zooplus smiley

jamen tusind tak, så bestiller jeg med det samme smiley

• #8   17. sep 2010 Jeg har lige regnet på 1 kg RC-kitten, det skulle koste 437 kr via zooplus og det er så plus fragt, så det kan ikke rigtig betale sig. Jeg kan købe det gennem min veninde som er opdrætter til ca 400 kr og det er incl moms, tror det er fragtfrit der fordi hun køber så meget af gangen. Mener det ligger på ca 540 kr i danske butikker.
    Jeg er ikke specielt god til tysk, men ved i hvad fragt koster ? er det billigst hvis man køber meget af gangen ?

• #9   17. sep 2010 Der er vist noget galt med min "0-tast", for der skulle selvfølgelig stå 10 og ikke 1 kg igen.. :¤)

• #10   17. sep 2010 Janni - omkring 50kr. så jo mere af gangen, desto bedre betaler det sig smiley

• #11   17. sep 2010 50 kr er godt nok billigt, men for dem som er registrerede opdrættere herinde, bruger de også zooplus, eller bestiller de ikke direkte via forhandler i dk ? Jeg ved ikke hvad det er for en forbindelse min veninde har, men hun kan købe bla.a noget RC (mener det hedder noget med Queen et eller andet) til diegivende katte, det sælges ikke i butikkerne men kun til registrerede opdrættere. Hun kan så skaffe den RC kitten til ca 400 kr incl moms og jeg mener dte er fragtfrit når hun handler der så meget. Det er så billigere end zooplus. Ved selvfølgelig ikke om hun kan få samme gode forbindelser(priser til andre fodermærker end RC.

• #12   17. sep 2010 zooplus bliver afsendt fra tyskland, så det bliver ikke taget i told smiley

Kommentér på:
bliver kattemad taget i tolden?

Annonce