Karakter middel ! {{forumTopicSubject}}
Synes lige jeg ville høre jere andres meninger omkring karakteren middel...
Jeg har nu i flere indslag set at folk bliver sure over karakteren middel ! (som jeg enlig synes er en okay karakter) Hvorfor er det folk bliver sure over den karakter ?
Jeg har et par gange gerne ville havde givet middel, men tør simpelthen ikke da jeg enlig ikke vil være uvenner med nogle over en karakter...
Synes bare det er forkert, hvis jeg nu synes katten er lidt kedelig eller bare det der står er rigtig dårligt eller der er lidt for lidt af det hele er det så ikke okay ? hvis bare jeg kan give en god begrundelse ?
Håber i kan give mig noget hjælp, og at vi kan holde os til almindlig samtale uden folk skal blive sure
jun 2005
Følger: 11 Følgere: 9 Katte: 1 Emner: 41 Svar: 236
okt 2005
Følger: 14 Følgere: 12 Katte: 3 Emner: 63 Svar: 405
okt 2005
okt 2005
Var lige inde og se hvad jeg har givet og har hverken givet lav eller middel kun høj og ekstra høj...
jun 2005
jun 2005
jun 2005
okt 2005
Var lige inde og læse det du havde skrevet og så lidt af de andres...
Synes det er en god måde du gør det på og det er en rimlig måde....
okt 2005
Og har som sagt aldrig givet under høj... hehe puser lige glorien
okt 2005
ja selvom mille får lav eller middel ja så elsker jeg hende jo stadig lige så højt som før og synes også hun er lige så smuk som før lige meget hvad folk siger...
nov 2005
Følger: 21 Følgere: 20 Katte: 2 Emner: 93 Svar: 1.121
aug 2005
Følger: 8 Følgere: 8 Katte: 3 Emner: 23 Svar: 262
jun 2005
Følger: 7 Følgere: 5 Katte: 1 Emner: 8 Svar: 166
Men ser jeg en kat jeg ikke bryder mig om hvor profilen er mangelfuld så ryger der en middel afsted, men kun pga profilen, og det kunne ligeså godt være en kat jeg synes var gudesmuk. Det eneste sted hvor jeg går efter udseendet af katten er ved en super god profil. Det er sådan jeg giver ekstra høje stemmer.
Tilgængæld har jeg besluttet at i udfordringerne går jeg efter udseendet. Ligesom for at dele det op.
SÅ lige en opsumering....
Karakter = profil
Udfordring = udseende af katten
okt 2005
nov 2005
Følger: 33 Følgere: 32 Katte: 6 Emner: 84 Svar: 1.130
Er ikke selv meget til perser med meget flad næse, men har da alligevel bedømt dem ud fra om profilen var god, og om den havde gode tydlige billeder...
Og må da indrømme at det er sjældent at jeg bruger middel, ofte til de nye som ikke ved bedre, og ændre gerne hvis de får flere billeder og mere tekst, hvid det var det...
jan 2006
Følger: 1 Katte: 1 Svar: 2
Alle (i hvert fald de fleste) der opretter deres katte herinde gør det fordi de synes deres katte er søde, dejlige, specielle etc og derfor kan det være sårende at få en lav eller middel karakter. Nu er jeg temmelig ny herinde og har ikke givet så mange karakterer endnu, men jeg ved at hvis jeg ikke synes om katten eller profilen og jeg ikke har noget konstruktivt at sige såsom forslag til bedre billeder eller mere fyldestgørende tekst ja så kigger jeg blot og går videre til den næste profil.
jun 2005
Følger: 7 Følgere: 5 Katte: 1 Emner: 8 Svar: 166
okt 2005
Er enig med jer, hvis man har lidt pli lader man vær med at sige noget...
Men p¨å den anden sidde er der vel ikke lavet karaktere som hedder lav middel høj og ekstra høj for at man kun skal bruge høj og eksta høj...
Vi alle burde være lidt voksne og sige okay jeg fik lav eller middel og det er selvf. ærgeligt men sådan er det.. Vi kan jo ikke forvente alle kan lide ( i dette tilfælde) vores kat(e)...
Karakter middel !