{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
894 visninger | Oprettet:

Karakter middel ! {{forumTopicSubject}}

Synes lige jeg ville høre jere andres meninger omkring karakteren middel...
Jeg har nu i flere indslag set at folk bliver sure over karakteren middel ! (som jeg enlig synes er en okay karakter) Hvorfor er det folk bliver sure over den karakter ?
Jeg har et par gange gerne ville havde givet middel, men tør simpelthen ikke da jeg enlig ikke vil være uvenner med nogle over en karakter...
Synes bare det er forkert, hvis jeg nu synes katten er lidt kedelig eller bare det der står er rigtig dårligt eller der er lidt for lidt af det hele er det så ikke okay ? hvis bare jeg kan give en god begrundelse ?

Håber i kan give mig noget hjælp, og at vi kan holde os til almindlig samtale uden folk skal blive sure smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Karakter middel !
  • #1   18. jan 2006 Tjo, middel .. Forstår heller ikke hvorfor nogen folk flipper total ud over den karakter, for i mine øjne er det heller ikke den værste karakter at få! Jeg gir selv middel til profiler hvor jeg måske syntes der er nogle mangler, freks. som mere tydlige billeder eller mere tekst af katten. Jeg syntes det er fair hvis folk gør således, men hvis de bare bedømmer udfra katten er "kedelig" sys jeg måske det er lidt plat... Men jeg syntes bestemt ikke du skal holde dig tilbage med at give middel hvis det er det du sys passer bedst til en kat ! Så må folk jo blive sure, middel er jo ikke en dårligt karakter ;O)

• #2   18. jan 2006 nej det synes jeg jo heller ikke og så vild jeg huser har jeg vit aldrig givet den karakter...

• #3   18. jan 2006 eva k. Helt enig synes så også at når man giver karakteren middel skla man selvf begrunde karakteren som de fleste også gør når de giver høj og ekstra høj..

• #4   18. jan 2006 Cille: Det er selvf klart det er surt at man få sådan en karakter når man synes man har gjordt meget ud af det.. Men hvis det nu er folks holdning og de siger hvorfor er der vel intet i vejen for at give sådan en karakter !

Var lige inde og se hvad jeg har givet og har hverken givet lav eller middel kun høj og ekstra høj...

• #5   18. jan 2006 Jeg syntes det er dumt at give karaktere til en rigtig god profil. Personligt syntes jeg Emil har nogle gode billeder og meget tekst, men alligevel har han fået middel fordi han ikke faldt i nogens smag. Det er lidt ærgeligt de ikke bare bedømmer efter profilen..

• #6   18. jan 2006 Jeg sys det er dumt at give middel karaktere * ups * smiley

• #7   18. jan 2006 Cille* : Ja det har du helt rat i, det er smadder ærgeligt !

• #8   18. jan 2006 sir alex The Great :
    Var lige inde og læse det du havde skrevet og så lidt af de andres...
    Synes det er en god måde du gør det på og det er en rimlig måde....

• #9   18. jan 2006 ja det er da ikke fedt at få middel men hvis det er andres mening er det så ikke ok... Det synes jeg det er...
    Og har som sagt aldrig givet under høj... smiley hehe puser lige glorien

• #10   18. jan 2006 Hel/ mette (heks) :
    ja selvom mille får lav eller middel ja så elsker jeg hende jo stadig lige så højt som før og synes også hun er lige så smuk som før lige meget hvad folk siger...

• #11   18. jan 2006 Jeg giver Alx ret.. Lige mine ord Alex..

• #12   18. jan 2006 Jeg har givet middel til nye der enten ikke har haft tekst eller billeder nok (efter min mening). Har skrevet ved deres kat(te), at når de havde fået mere tekst/flere billeder ville jeg ændre karakteren. Lige meget hvilken bedømmelse jeg giver lav/middel/ høj eller ekstra høj så giver jeg en kommentar med på vejen. Enten for at råde/hjælpe/vejlede eller rose profilen.

• #13   18. jan 2006 Vil også give alex ret i at hvis katten ikke falder i ens smag, så klik videre til den næste. Vi har alle nogle racer vi ikke kan lide eller farver vi ikke synes er pæne. Som jeg har skrevet før så er jeg ikke til persere, og derfor har jeg valgt ikke at bedømme dem. Jeg har bedømt én perser, endda med en ekstra høj, fordi lige præcis den synes jeg var enorm flot og det var en god profil. Og jeg blev meget overrasket over at jeg synes så meget om den, når jeg normalt ikke synes racen er pæn. Derfor fik hun den karakter og en kommentar med på vejen, hvor jeg forklarer hende det, at det er fedt at nogle katte virkelig kan overraske.

Men ser jeg en kat jeg ikke bryder mig om hvor profilen er mangelfuld så ryger der en middel afsted, men kun pga profilen, og det kunne ligeså godt være en kat jeg synes var gudesmuk. Det eneste sted hvor jeg går efter udseendet af katten er ved en super god profil. Det er sådan jeg giver ekstra høje stemmer.

Tilgængæld har jeg besluttet at i udfordringerne går jeg efter udseendet. Ligesom for at dele det op.

SÅ lige en opsumering....
    Karakter = profil
    Udfordring = udseende af katten

• #14   18. jan 2006 Selvf. skal man ikke bare give lav eller middel fordi man bare ikke kan lide katten... Som også louise h skriver skal man gå vider og bare holde sin mening for sig.. men synes det er ok, hvis man ikke synes billederne er gode nok f.eks. hvis de er utydlige.. eller hvis selve profilen er dårlig eller mangelfuld..

• #15   18. jan 2006 sir alex The Great - Jeg er fuldstændig enig med dig!

Er ikke selv meget til perser med meget flad næse, men har da alligevel bedømt dem ud fra om profilen var god, og om den havde gode tydlige billeder...

Og må da indrømme at det er sjældent at jeg bruger middel, ofte til de nye som ikke ved bedre, og ændre gerne hvis de får flere billeder og mere tekst, hvid det var det...

• Pernille K
    Pernille K Tilmeldt:
    jan 2006

Følger: 1 Katte: 1 Svar: 2
    #16   18. jan 2006 Jeg har altid lært at har man ikke noget godt eller konstruktivt at sige, ja så bør man tie!
    Alle (i hvert fald de fleste) der opretter deres katte herinde gør det fordi de synes deres katte er søde, dejlige, specielle etc og derfor kan det være sårende at få en lav eller middel karakter. Nu er jeg temmelig ny herinde og har ikke givet så mange karakterer endnu, men jeg ved at hvis jeg ikke synes om katten eller profilen og jeg ikke har noget konstruktivt at sige såsom forslag til bedre billeder eller mere fyldestgørende tekst ja så kigger jeg blot og går videre til den næste profil.

• #17   18. jan 2006 Pernille K: Tror ikke det har så meget at gøre med om du er ny herinde eller gammel. Som du beskriver dine "handlinger" så er det det man kalder alm. høflighed og pli'

• #18   19. jan 2006 Pernille k & Louise H:
    Er enig med jer, hvis man har lidt pli lader man vær med at sige noget...
    Men p¨å den anden sidde er der vel ikke lavet karaktere som hedder lav middel høj og ekstra høj for at man kun skal bruge høj og eksta høj...
    Vi alle burde være lidt voksne og sige okay jeg fik lav eller middel og det er selvf. ærgeligt men sådan er det.. Vi kan jo ikke forvente alle kan lide ( i dette tilfælde) vores kat(e)...

Kommentér på:
Karakter middel !

Annonce