{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
543 visninger | Oprettet:

karakterer... {{forumTopicSubject}}

.. har lige læst på nogle katte og det ser ud som om LANGT DE FLESTE har glemt karakterne

1: katten er kedelig eller falder ikke i din smag (som for eksempel persere ved mig)

2: katten er ikke vildt spændene, MEN heller ikke kedelig.

3: din kat er middel intet specielt, dog heller ikke noget dårligt..

4: din kat er over middel, den er over det vil kalder standartkatten.

5: din kat er flot. den har gode aftegninger og/eller andre finesser.

7: HER OVERDRIVER FOLK!!! 7 burde kun gives til xtra urdinære katte ä la katte verdens supermodeller.

TÆNK OVER DET

min mening: jeg synes folk de bliver sure over NADA. 4 er en meget god karakter, men folk bliver pisse sure hvis du gir dem det. det er møg irriterende. Jeg synes folk skulle holde op med at surmule over ikke at få 5 eller 7 for alt over 3 er tilpads.

Jannie...

PS: TÆNK OVER DET!!!

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  karakterer...
  • #1   7. apr 2005 PPS: grunden til jeg ikke giver katte 4 er fordi jeg ved jeg får 2 eller 1 tilbage det er fucking lamt (undskyld sproget)

• #2   7. apr 2005 Jeg gir 4 og faar altsaa ikke 2 eller1 tilbage... Har ogsaa skrevet det i min profil!

• #3   7. apr 2005 hmm...

Altså, det er da rigtigt nok, og man skal ikke blive sur over at få fire, men man skal også lige tænke over racen...

Det er jo ikke fedt at en af mine Mainecoon-katte får et eller andet 3, der regner jeg da med at de er lidt mere lækre, end en normal...

Jeg kritisere ikke krydsede katte, de kan være mindst ligeså dejlige, her snakker vi jo udseende smiley

• #4   8. apr 2005 Jannie.....

Lige i øjet med den opfrisker.....

Bo

• #5   8. apr 2005 Vil give Malene K ret i at man lige bør tænke over racen.. Mange gir fx ikke min Garfie 7 eller noget.. Jo, nogen har da gjort, og tak for det smiley Men krydsede katte kan være mindst lige så fine som racekatte... meeen... man gir altså ikke så mange penge for fx en Maine Coon kat, for sjov... De er sgu nogen flotte missere smiley Har selv lige købt en killing smiley

Men ja, lad være med at være så sur over karaktererne.. Dog er det kun falske katte der fortjener et 1´tal!

• #6   9. apr 2005 Hvis vi snakker udseende, så er jeg også til maincoon katte, og alm gråstribede.. Jeg kan sagtens følge jer i jeres mening og jeg synes også generelt at der gives for høje karakter, der er nogle katte der er kønnere end andre, uanset om de er race eller ej, det er jo op til den der stemmer hvad personen synes.. Men man burde nok være lidt mindre tilbøjelig til at give alle katte 7, jeg selv inklusiv... Jeg ville ikke blive sur hvis nogen ikke synes om min kat, Mille, for uanset karakter er hun den dejligste kat i mine øjne, og sådan har det fleste katteejere det vel forhåbenligt smiley

Kommentér på:
karakterer...

Annonce