{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
585 visninger | Oprettet:

Karakteren 2? {{forumTopicSubject}}

Forstår ikke hvorfor folk mukker sådan over et 2-tal?
Egentlig er 2 jo ikke en dårlig karakter.
Middelkarakteren er jo 3, eftersom 7 kun er til ekstra lækre og specielle katte. Så hvis folk kun synes jeres kat er middel og ikke falder i deres smag er 2 jo ideelt at give, synes ikke man bare skal give 7 for at give et eller andet, det er da sjovere at få konstruktiv kritik. Men tilgengæld synes jeg så også at karakteren 2 kræver en forklaring, da den jo ikke viser hvad den giver i sig selv :s
Håber meget i forstod hvad jeg skrev, da jeg har gjort mig rigtig umage, haha.
TAG DOG KARAKTERER OG KOMMENTARER LIDT SERIØST FOLKENS, SÅ BLIVER DET MEGET SJOVERE !!!! smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Karakteren 2?
  • #1   20. mar 2005 Jeg sys ikke at der r nogle katte her inde der fortjæner 2, alle katte er specielle på deres egen måde! 7 er fair

• #2   20. mar 2005 Jeg syns 2 er for lavt! de aller fleste katte er altså 4 og opefter værd syns jeg, men du har ret i det med 7 for jeg syns det er ret overdrevet at så mange katte, kun har fået 7 taller ! så er det da mere fair inde på hestegalleri, der er der ingen som kun har 7 taller...

• #3   20. mar 2005 Jeg har gjort oprør over karaktererne inde på hundegalleriet i dag, fordi jeg synes der bliver givet for mange uærlige 7-taller, og fordi der er for meget brok over et flot 5-tal.
    det er faktisk værre der end herinde.
    Men 2 synes jeg ikke er en god karakter. Jeg ville da nok blive lidt skuffet, fordi jeg har gjort meget ud af at fremvise mine katte fra deres bedste side, også selvom de "bare" er almindelige huskatte.
    Jeg ville i hvert fald tænke mig godt og grundigt om inden jeg gav et 2-tal.

• #4   21. mar 2005 Jeg er ligeglad med hvad jeg får, bare jeg får en begrundelse!
    Og det er også KUN når karakteren skiller sig ud, at jeg spørger, men mange gider ikke reagere eller give en grund og det er DER jeg sys det bliver for barnligt og latterligt!
    DERFOR brokker jeg mig!

• #5   21. mar 2005 7-tal ja 2-tal nej tak

• #6   21. mar 2005 Eeeeehm... hvad med om I tog de kommentarer og karakterer MINDRE seriøst??? Folk herinde kan kun dømme ud fra billeder om katten er lækker eller ej, det er kun os selv der er 100 % sikre på at netop vores kat ER og BLI´ R den lækreste i verden...

Kommentér på:
Karakteren 2?

Annonce