1.161 visninger
|
Oprettet:
Huskat og Europe? {{forumTopicSubject}}
Til start for at undgå misforståelser vil jeg gerne sige at dette er ikke for at fornærme nogen, men bare fordi jeg gerne vil være klogere og tænkte at I sikkert kan hjælpe mig...
Hvad er forskellen på en alm. huskat og en Europe? Jeg ved godt at der er lagt et stort arbejde i at frem avle det helt rigtige udseende, temperament og sunde katte, men hvad er forskellen ud over dette?
Jeg håber at I kan hjælpe mig med at blive lidt klogere
jul 2009
Følger: 2 Følgere: 1 Katte: 1 Emner: 8 Svar: 52
"stor velvoksen tabbystribet hankat, det er nu et smukt syn" - Ja, det synes jeg ihvertfald også.
okt 2009
Følger: 53 Følgere: 50 Katte: 1 Emner: 88 Svar: 1.835
jun 2009
Følger: 1 Katte: 2 Emner: 18 Svar: 98
Har nemlig kigget på en del Europe herinde og synes de er skide smukke og at det er super fedt at der er nogle der avler for at bevare de smukke aftegninger en huskat kan have ...
Jeg er lykkeligvis selv ejer af en stor dejlig tabbystribet hankat, men han er vist mere hul i hæk kat end han er Europe.. Men smuk det er han og hans aftegninger ..
maj 2007
Følger: 24 Følgere: 40 Katte: 10 Emner: 141 Svar: 7.121
Européen har for det første stamtavle, det kan man ikke få på huskatte.. De er opdrættet efter et bestemt udseende, det er huskatte ikke.. Ved Européen er der få farver de ikke må være, ved huskat må de være hvad de lyster
Euroéen er opdrætter efter at ligne den danske oprindelige danske vildkat..
Man kunne på et tidspunkt få sin huskat novice goodkendt til at være Europé, det kan man ikke mere..
En "Europé" uden stamtavle er en ganske alm. huskat
jun 2008
Følger: 25 Følgere: 14 Katte: 10 Emner: 122 Svar: 479
Der kan du se hvordan de sur ud i forhold til en Husmis
Huskat og Europe?