{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
652 visninger | Oprettet:

hvordan gør vi {{forumTopicSubject}}

Misser er 6 år
Da hun kom til os havde vi en gammel labrodorhund, han tog så godt imod hende og de blev perlevenner.
Nu har hunden været død i over to år og misser har været et forkælet "enebarn".
Nu overvejer vi hund igen (en hvalp).
Er der nogen der har erfaring med hvordan det vil gå.
Skal lige påpege at jeg går hjemme hver dag Førtidspensionist) så dyrene får meget opmærksomhed.
Håber på gode råd.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hvordan gør vi
  • #1   17. jan 2006 Jeg tror ikke i får nogle problemer med det *S* Så længe i sørger for er den nye hund ikke er alt for "ond" ved misser i starten så skal det nok gå *S*

Vores egne katte tog ritgig pænt i mod Tacha, efter vi havde mistet Rex :o)

(link fjernet)

Miaaaaaauuuu <i>Katja, Mads og Hr. Mortensen

• #2   17. jan 2006 Jeg havde det omvendte problem. Vores hund var 6 år, da min nu afdøde mand, fandt en killing efterladt på vejen, som nogle havde sat ud af en bil, det var der nogen der havde set, de troede bare det var affald, og sagde til min mand at han kunne lade den ligge eller tag den med de var ligeglad. Han tog den med, og det er Elvis, han var kun 3- 4 uger og for lille til at være ude ved gårdkattene, så jeg tog ham med op til Pippi (Flatcoated blanding på 34 kilo) Hun accepterede ham, og ½ år senere fandt min søster Klein, også hældt ud af en bil og kun 2- 3 uger gammel, så den stod på sutteflaske den føste uge, og han kom også ind til Pippi. Nu efter min mand er død, er 3 af gårdkattene flyttet ind til mig, så nu bor Pippi og mig sammen med 5 katte og lige nu Skykken på mit badeværelse. Pippi er godheden selv ved kattene, de kan tag hendes mad eller hoppe op på ryggen af hende, det gør hende ikke noget. Så jeg tror det kan lade sig gøre, og ønsker dig held og lykke.
    Et ps. jeg kan ikke undvære hverken Pippi eller mine katte nu jeg er alene.

Kommentér på:
hvordan gør vi

Annonce