{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.238 visninger | Oprettet:

Vi skal flytte - hvad gør vi med kattene? {{forumTopicSubject}}

Mig og min kæreste har købt et nedlagt landbrug (juuuuhu :D) og nu er mit spørgsmål så hvor længe skal vi vente før vi kan prøve at lukke kattene ud og har i evt. nogle gode ideer til hvordan vi klarer procesen på den bedste måde?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Vi skal flytte - hvad gør vi med kattene?
  • #1   26. jul 2012 Lav en indhegning til dem ;-D
    Problem solved ..

• #2   26. jul 2012 Haha smiley god plan smiley

• #3   26. jul 2012 Jeg ville gå lidt med dem i sele i så de kender området og ved hvordan "hjem" lugter først smiley Er det ikke sådan med killinger, at det anbefales først at lukke dem ud efter 3-4 uger?

• #4   26. jul 2012 Jeg mener det faktisk sådan ret seriøst? smiley
    Så er du også fri for at de bliver taget, generer dine naboer (som nok bor 300000 km væk alligevel) eller bliver syge uden du opdager det smiley

• #5   26. jul 2012 og bliver kørt ned ... smiley

• #6   26. jul 2012 Maria, jeg tror skam på du mener det seriøst. Det var bare måden du skrev det på smiley

• #7   26. jul 2012 Hæhæhæ smiley

• #8   26. jul 2012 var det mig ville jeg også lave en indhegning også selvom der er langt til naboer.... har mine dyr for kær til at lukke dem fri og ikk vide hvad der kunne ske med dem.... smiley

• #11   26. jul 2012 Krista, måske kan du gøre som jeg.
    Jeg havde for år tilbage samme problem med en fertil hankat, især mht. strint og også aggressivitet.

Så kom jeg i snak med min nabo og kom selvfølgelig til at tale om katte.

Jeg roste hendes hankat (han var flot), men fortalte så, hvor ked af jeg var, at han strintede på mit vasketøj og min hoveddør, også at de andre vejboere havde samme problem med ham og overvejede at få ham indfanget og aflivet.

Hun var ked af at høre det, for "det gjorde han ikke derhjemme".
    Det har hun nok haft ret i, for en del fertile hankatte markerer nemlig kun ude i området.

Vi kom så også ind på de (dengang) mange halvvilde killinger i området og deres udsigter til en kummerlig tilværelse.
    Jeg sagde til hende, at hun faktisk burde betale "børnebidrag", eftersom hendes hankat sikkert var far til dem.

Tre dage senere blev Ludvig (som han hed) kastreret og øremærket og da jeg senere talte med naboen, kunne hun glad fortælle, at Ludvig var blevet SÅ kælen og var meget mere hjemme end før.

Så hvis man taler sammen venligt og ikke med det samme farer frem med bål og brand, kommer man tit langt.

Kommentér på:
Vi skal flytte - hvad gør vi med kattene?

Annonce