632 visninger
|
Oprettet:
hjælp!!!!!! {{forumTopicSubject}}
hej.. da vi er på kattejagt.. altså på jagt efter den rigtige at købe råber jeg om hjælp..
katten vi vil ha SKAL være en maine coon.. og ægte..
men de er dyre....... har dog fundet en til rimelige penge der er hvid.. helt hvid... men hører at der ofte er problemer med deres hørelse.. eller rettere de er døve. en GEN ting i dem... andre der har hørt om det??
evt nogen der har nogen killinger til salg. vil ikke ha en rød eller creme og det skal være en han..
hilsen familien uden kat...snøft!!
dec 2005
Følger: 23 Følgere: 21 Emner: 20 Svar: 1.583
maj 2005
Følger: 83 Følgere: 80 Katte: 4 Emner: 162 Svar: 1.568
jan 2006
Følger: 5 Følgere: 4 Katte: 1 Emner: 2 Svar: 4
problemet er at der ik er tavle på den.. kan få moren at se men de har ik faren.. siger dog jeg kan få en kopi af hans tavle for at jeg kan se han er ren.
men de eneste billeder jeg endnu har set er via mms og der kan man altså ikke rigtig se noget som helst.. bare langt at køre efter den hvis det nu er noget lort rent ud sagt... det er i den anden ende af landet fra os..
PS sir alex..
nej ik et krav at der er tavle på vores kommende mis.. bare jeg som det mindste kan se begge forældre så jeg kan se hvvad den er lavet af
jan 2006
Følger: 5 Følgere: 4 Katte: 1 Emner: 2 Svar: 4
feb 2005
Følger: 18 Følgere: 17 Katte: 4 Emner: 83 Svar: 634
Jeg har selv lige haft en hvid hunkat til formidling hun havde 4 killinger 2 hvide og 2 grå, moren og de 2 hvide var døve og de grå kunne høre.
Så jeg ville forlange at få den tjekket af en dyrlæge inden, jeg mener dog ikke der er noget galt med en døv kat og jeg ville nok slå til igen hvis jeg fik chancen for en mere en dag..
hjælp!!!!!!