{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.109 visninger | Oprettet:

Killing og kattebakke. {{forumTopicSubject}}

jeg fik en killing i går og har ikke fået hende på kattebakken endnu men så havde jeg hende i sele og gik udenfor hvor hun så tissede. Hvordan får jeg hende til at bruge sit toilet indenfor?
Jeg har tit sat hende op i bakken uden hun vil lave noget. og hun har ikke haft uheld indenfor og hun spiser og drikker meget så det skal jo ud igen smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Killing og kattebakke.
  • #1   7. aug 2010 ved du om den blev trænet i kattebakke, det sted hvor du fik den fra?

da jeg fik min killing sidste år, så satte jeg den ud på kattebakken inden jeg skulle sove (fik den hjem om aftenen). den ville ikke spise noget hos os da den kom hjem. men den havde spist hos den tidligere ejer. den stod og vidste nok ikke lige, hvad den skulle. men jeg gravede lidt i grusset med min hånd, og min mor brugte killingens forpoter til at grave med.

den begyndte selv at grave, og har ikke haft nogen uheld uden for kattebakken i al den tid jeg har haft den smiley

eller måske er det grusset, som din killing ikke kan lide.

håber du kan bruge det til noget smiley

• Marie P
    Marie P Tilmeldt:
    jul 2010

Følger: 1 Katte: 4 Svar: 2
    #2   7. aug 2010 jeg ved at dette lyder mærkelig men prøv at skifte grusset ud med jord. det gjor jeg med en tidligere kat jeg havde og det virkede. du kan så lige så stille komme grus i lidt afgangen så det til sidst er kun er grus igen.

• #3   7. aug 2010 jamen hun have også først spist en masse i dag hun spiste ikke noget eller drak da jeg fik hende i går men idag har hun været ved madskålen 4-5 gange smiley tror måske jeg vil prøve med jord i for da hun var ude og gik på jordet med det samme gravede hun og tissede. Men stiller hende ellers tit om i bakken og sidder og graver og hun ser også hendes " stor søster " gå på toilet men det må komme med tiden smiley synes bare det er synd hvis hun går og holder sig for at komme ud og gøre det hehe smiley

Det sådan noget natur kattegrus jeg bruger med natur duft i det ikke så kraftig en duft det kan måske være det. Men det med jord lyder genialt hehe tror måske Mille synes det er mærkeligt for hun går også på den bakke og hun gør det ikke udenfor.

• #4   7. aug 2010 ejeren siger hun er blevet trænet i det udenfor hvor deres bakke står da de bor udenfor i en stald af en art.

• #5   7. aug 2010 synes også det med jord lyder godt. havde ikke lige tænkt at man kunne gøre det. Marie det er en god ide du har givet

håber det lykkes for dig Sidsel smiley

• #6   7. aug 2010 fyldt jord i hendes bakke og hun tissede med det samme der oppe i hehe smiley har bare et lille problem hun har ikke lavet stort hele dagen men spist rigtig meget skal jeg lige vente til imorgen med at se om hun kan lave stort før jeg kan blive bekømret

• #7   7. aug 2010 kan være det kommer i løbet af natten smiley men ikke noget at være urolig over

• #8   7. aug 2010 Okay hehe synes bare det vildt alt den mad hun spiser og der ikke kommer stort ud hihi bare mig der er lidt pyller må vente og se til imorgen smiley

• #9   8. aug 2010 troe hun har lavet stort i nat min kæreste vær ude og se i bakken og kunne godt ligne hun har lavet og hun ser eller mærkes heller ikke så tyk ud på maven så hun har nok smiley

Jeg jeg så bare stille og rolig komme lidt kattegrus op til jorden?

• #10   8. aug 2010 tror ikke det går så godt for hende tror nemlig ikke hun har lavet stort endnu og hun spiser en helt masse og hun kaster det op igen smiley hun miaver rigtig meget men ved ikke om det hendes mave eller det bare noget hun gør. hun tømmer hele sin mave for hva hun har spist nemlig .

• #11   9. aug 2010 måske er det maden, som ikke er god for hende. hvad giver du hende at spise? ved ellers ikke hvad det kan skyldes måske har hun spist en flue eller edderkop

• #12   9. aug 2010 hun får Perfect fit junior men er begyndt at give hende det i små potioner bløt op i lidt vand. og så får hun lidt vådtfodder ved siden af. Men køber det er olie og kommer i maden så se om det kan løsne lidt på det. Men lægen sagde jeg skulle prøve med det olie og så længe hun drikker masser af væske og er livlig og leger så skulle jeg ikke være bekymret

• #13   9. aug 2010 bruger også selv perfect fit, og min kat har aldrig haft problemer. ved ikke rigtig hvad det kan skyldes. men håber at det der olie hjælper på din killings maveproblem smiley

• #14   10. aug 2010 Jeg synes også det rigtig godt mine store kat får så home og active og den lille for det junior. Men sååå nu er Silke kommet af med sin prop bag i en ordenlig pølle smiley nu hun ik så tyk mere hihi smiley

Kommentér på:
Killing og kattebakke.

Annonce