{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
814 visninger | Oprettet:

knust, trist og ked (omplacering) {{forumTopicSubject}}

Line og Feya har sloges i et par mdr. Line er begyndt ikke at være hjemme i flere dage og når de kommer hjem samtidigt er der slås kamp.Idag så slemt at de nu er skilt ad:-(
er nu nået frem til erkendelsen at Linemissen må få nyt hjem:( hun er den der vil kunne være alene og nyde det, Baby(Feya) vil DØ uden maxi.

Jeg har lige skrevet til min x som jeg ved kigger efter kat, men hvis han ikke vil have hende er jeg på herrens mark.

Er så ked af det og fuldstændig ødelagt.Jeg går ind for at man skal have dyr til de ikke er her mere så dette er en meget uvant situation for mig.Line var her jo for at blive...:-(

Men det ender helt galt det her hvis jeg ikke gør noget...

Hun er så smuk og jeghar flasket hende fra hun blev hevet op af en container.. hun er 2 år og det bliver så hårdt det her.Elsker jo det dyr..:-(

Har tilbudt ham hende med den aftale at jeg betaler vaccinationerne resten af hendes liv og hun er vant til hunde og sterrliseret,øremærket og gennem vaccineret.Det er da en god deal for ham er det ikke?

Åååååh er bare så ked af det..det er en hård erkendelse at nå frem til:-( havde bare brug for at komme af med det.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  knust, trist og ked (omplacering)
Kommentér på:
knust, trist og ked (omplacering)

Annonce