{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.353 visninger | Oprettet:

Min kat virker noget tynd. {{forumTopicSubject}}

Tikki er en steriliseret hun kat på snart 5 år,hun virker tynd og spiser ikke så meget,men hun er meget aktiv og ser bestemt ud til at stor trives,jeg har snakket med dyrlægen om det og har så fået en ormekur med hjem til begge mine katte samt hund,dyrlægen siger at mange ude/inde katte tit taber sig lidt her om sommeren,det plejer jo at være omvendt med sterilision der tager de jo tit på.Hvordan er jeres katte her om sommeren.mvh katrine

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Min kat virker noget tynd.
  • #1   19. jul 2010 min kærestes kat er en tyk kasteret hankat

• #2   19. jul 2010 vi har både tykke og tynde og dem imellem, vil sige så længe den spiser leger og vasker sig er der ikke umiddelbart grund til bekymring smiley måske ku det være en ide at give den et foder med lidt mere " krudt i " evt killinge foder, bare i en periode eller bland lidt killinge foder i dens normale mad smiley
    god sommer

• #3   19. jul 2010 Mine er åle slanke, Oscar er kastreret, men er tynd, han vokser dog stadig, men de spæner jo rundt i haven og når det rigtig varme, ja så spiser de ik så meget.

• #4   19. jul 2010 Her i varmen er det tit de ikk evil spise så meget..

Kan du mæke hendes ribben, hvis ja, meget tydeligt eller kun en lille smule?

• #5   19. jul 2010 Jeg har osse både tykke, tynde og dem midt imellem. Nogle af dem taber siig om sommeren men fælles for dem alle er at de ikke har spist så meget de dage hvor det har været meget varmt. Med mindre der er tale om et massivt vægt og hendes aktivitetsniveau er dalet og hun virke træt/sløv, ville jeg ikke tænke så meget over det. Jeg giver dåsemad når der er meget varmt for at de kan få ekstra vædske og lige nu venter mine katte og jeg på at det BARF mad jeg lige er kommet hjem med tør op, især de daggamle kylliinger. Katte kommer ofte til at lide af vædskemangel især hvis de udelukkende får tørkost og der er så varmt som vi har haft det i de sidste par uger.

• #6   20. jul 2010 Ja oki doki tak for jeres svar så der ingen grund til bekymring kan jeg regne ud,jeg kan ikke mærke hendes ribben.

• #7   20. jul 2010 Hvis du ikke kan mærke ribbenene er hun ikke tynd smiley

Man skal kunne mærke dem let, hvilket vil sige hvis du ikke kan mærke dem, er hun faktisk til den tykke side smiley (Og nej jeg syntes ikke den skal på slankekur)

Kommentér på:
Min kat virker noget tynd.

Annonce