{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  priser på racekatte
  • #1   19. jul 2010 Det kommer jo lidt an på Race. smiley
    Men 2-3år 2500-2000
    4år 2000
    5år 1500
    Og ikke fordi jeg mener at katten bliver mindre værd med alderen smiley
    Jo længere tid man har dem, jo mere kommer de til at betyde for en!

• #2   19. jul 2010 Voksne katte, der flytter herfra, koster som oftest neutraliseringsprisen - uanset kattens alder - for voksne katte gælder princippet "det rigtige hjem før pris" til hver en tid. Det er ofte endnu sværere at finde de helt rigtige hjem til voksne katte, fordi de har udviklet vaner og personlighed, som ny ejer skal leve med.

• #3   19. jul 2010 jeg vil mene at 1500-2000 er en fair pris for en neutraliseret kat over 1 år

• #4   19. jul 2010 Gizmo købte jeg for 500 kr og der var alt det med Lis nævner, plus en masser tilbehør.. og han var 3 år på tidspunktet..

Men han var så også et kup...

Ville nok give 1000-1500 kr for en "brugt" kat smiley Som dkkorat nævner så er der vaner og personlighed den nye ejer skal tage højde for og det kræver rigtig meget tilpasning at overtage en ældre kat... fra både ejer og kat smiley

• #5   19. jul 2010 Vi har næsten lige solgt en 9 mdr. gammel pige da vi ikke ville bruge hende i avl alligevel og hun blev solgt til 1500 kr. alene fordi formåelet var hun skulle ud og have et godt hjem og ikke befandt sig godt i vores store flok. Nu lever hun livet hos en familie med deres børn og sover under dynen osv. noget som hun ALDRIG gjore her og det er vigtigere for mig end alt andet.
    Mine brugte avlskatte ville jeg også sælge til mellem 1000-1500 kr.

• #7   19. jul 2010 Når den ikke er killing mere, syntes jeg det er fint at forlange så ens dyrlæge udgifter er dækket smiley (Her tænker jeg neutralisering og basis vaccination)

Kommentér på:
priser på racekatte

Annonce