{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  opdrætter søges..
  • #1   9. aug 2007 prøv og kig på www.killimgelisten.dk

• #2   9. aug 2007 ups hehe tina synes nok det så ret forkert ud da jeg skrev det.

• #3   9. aug 2007 Må man spørge hvorfor?

Jeg får det indtryk, at nogen er på "stor-indkøb" - men der kan jo ligge andet til grund smiley

• #4   9. aug 2007 jeg er ikke på stor indkøb... jeg vil bare gerne i kontakt med opdrætter som har disse katte, så jeg kan finde ud af hvilke en af dem jeg gerne vil have. jeg vil gerne ud og se nogen af disse racer inden jeg bestemmer mig

• #5   9. aug 2007 Ok - det er også fornuftigt smiley

Jeg vil råde dig til at gøre dig nogle erfaringer med den race, du vælger, inden du evt. begynder at opdrætte. F.eks ved i første omgang at købe en kastrat til udstilling smiley

• #6   9. aug 2007 jeg vil ikke avle. kun have et kuld.. jeg vil gå til udstilling de første par år inden jeg betemmer mig, men vil bare gerne have muligheden for at få killinger

• #8   9. aug 2007 Hej!

Jeg er opdrætter af tyrkisk van og tyrkisk angora. Bor i Nordjylland. Du er altid velkommen til at kontakte mig, hvis du har nogle spørgsmål angående racerne m.m..

Du kan finde andre opdrætter af tyrkisk van på specialklubben Ankara Kedi. Her er der annocer på killinger/ungdyr/opdrætter. Racebeskrivelser m.m..

Med venlig hilsen Barbara H.

• #9   9. aug 2007 Helene - hun spørger til prisen på en avlskat smiley

• #10   10. aug 2007 Jeg vil så sige at de færreste opdrættere nok vil sælge en fertil kat til en person der skal have en kat af racen for første gang. Og som heller ikke har noget stamnavn (selvom der jo kan fås 1. kuld på moderens stamnavn, så vidt jeg husker)

Jeg står selv og skal have mig en maine coon. Netop for at jeg kan komme i gang med at udstille mco (har udstillet huskat nogle gange) og lære racen og opdrætterne at kende, for så om en 5-10 år eller hvornår det nu bliver, at have den viden jeg skal bruge om maine coons og opdræt :o)

• #11   10. aug 2007 Helene, der efterspørges pris på såvel avls- som kælekat.

• #12   11. aug 2007 tak for svarene.. men nu er det jo heller ikke sådan jeg vil være opdrætter. det er jeg ikke intraseret i. jeg kunne bare godt tænke mig et kuld killinger, og synes ikke det skal være med almindelige huskatte, for dem er der sku nok af... så derfor vil jeg gerne have en racekat, og en lidt special en, der ikke er så mange af så killinger kan få et hjem bagefter,

• #13   11. aug 2007 Charlotte - Kan godt følge din tankegang, og jeg havde netop samme idé engang, men den har jeg så måttet indse ikke kunne lykkes (ved en ordentlig opdrætter) før jeg i hvert fald var bedre kendt som person i katteverdenen. :o)

• #14   11. aug 2007 O og med at når en opdrætter først har solgt katten, har denne faktisk ikke noget at sige ang. hvad der bliver gjort ved den. Derfor vil de færreste opdrættere give sig i kast med at sælge en fertil kat til en ukendt person. Det kan sagtens være at personen er ærlig og reel i sine hensigter, men det kan lige så godt være det modsatte.. :o)

• #15   11. aug 2007 jeg har fundet en opdrætter f abyssinier. som måske kan hjælpe mig skal nok op og se hendews katte her i den nærmeste fremtid. og så vil jeg stille hende en masse spørgsmål angående det hele. det kan jo være jeg ender med at få en sterreliseret hunkat i stedet for, hvem ved...

• #16   11. aug 2007 Charlotte - Du må i hvert fald have held og lykke med det, og rigtig god fornøjelse. Altid skønt at komme ud og se katte jo :o)

jeg vil så også sige at det er mco jeg er int. i, hvilket nok giver særligt påpasselige opdrættere, da det jo er en af populær racerne i øjeblikket, dvs rigtig mange uden ret megen viden om det vil gerne starte et opdræt af dem (eller de norske) :o)

Kommentér på:
opdrætter søges..

Annonce