Feliway- DET VIRKER :) {{forumTopicSubject}}
nu har jeg også prøvet feliway og jeg har kunne mærke en lille forskel på mine to katte . Sidste uge kom magnus hjem fra dyrelægen og skulle i gang med en behandling for blærebetændelse. hans bror marius begyndte at ændre adfærd over for magnus, var bange nervøs og de ku ikke være sammen i samme rum, De spiste og drak ikke og gemte sig for hinanden, men nu efter jeg satte feliway til igår ku jeg se allerede se en ændring hos dem ¨begge løbet af et par timer Selvom de hvæser og knure og går en udeom hinanden stadig kan de dog allerede ligge ved siden af hinanden, så jeg er optimistisk og tror jeg snart ser dem lege sammen igen:) Tak til feliway
feb 2010
Følger: 27 Følgere: 28 Katte: 9 Emner: 15 Svar: 5.563
Her i huset har det bare ikke virket. Så godt at du forsøgte. Man vil jo gøre stort set alt for de misser vi elsker
jul 2010
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 2 Svar: 10
Nu ska jeg bare obse om de laver stort for det har de begge ikke gjort de sidste 3 dage, men nu har de heller ikk spist så håber det er grunden, ellers må jeg vel i gang med parafinolien..
jun 2010
Følger: 1 Katte: 2 Emner: 24 Svar: 195
apr 2009
Følger: 22 Følgere: 21 Katte: 3 Emner: 11 Svar: 926
Det var bror og søster (neutraliseret) på ca 6 år, som altid har været sammen, men hvor bror-mand var begyndt at tæve søster og bide/slikke hårene af inderlårene.
Han skulle ha' været til dyrlæge for at blive checket, at det ikke var sygdom der var årsagen og efterfølgende hos veterinærsygeplejerske med speciale i adfærd, men 'nåede' det ikke.
Det var lige før påske og han satte Feliway i stikkontakten, det var nok. Kattene blev 'perle'-venner igen og han holdt op med at bide/slikke hårene af.
Pia
okt 2008
Følger: 25 Følgere: 22 Katte: 6 Emner: 107 Svar: 2.227
Mht til at de ikke har været på bakken, jeg giver mine vådfoder med ekstra oveni, da der går meget væske til i varmen og det er jo også med til at give hård mave.
dec 2007
Følger: 22 Følgere: 21 Katte: 8 Emner: 115 Svar: 363
MVH Helle
okt 2008
Følger: 25 Følgere: 22 Katte: 6 Emner: 107 Svar: 2.227
jul 2010
Tak for jeres store interresse det betyder meget for mig
feb 2010
Følger: 27 Følgere: 28 Katte: 9 Emner: 15 Svar: 5.563
jul 2010
marius er stadig bange for sin bror trods brorens behandling er afsluttet for blærebetændelse Nu sys jeg ellers der var lidt fremgang med feliwaen men det lissom om der kommet et tilbagefald.. Han hvæser og knurre stadig af magnus når han kommer for tæt på. Men de kan dog godt sidde ude på altanen begge to uden der er noget, men ligså snart magnus ønsker kontakt ved at snuse til ham bakker marius og begynder at knurre.. ÅÅÅHH ALTSÅ hvor er det bare frusrende :o/ jeg savner deres samværd med hinanden og tænker lidt om det nogensinde blir godt mellem dem igen..Lige nu virker det håbløst.. Det da ikk noget katteliv at skulle gemme sig og ikk ku være social med sin bror!! .. Hvad skal jeg dog gøre....???? Begynder at tænke om der skal noget medicinsk ind over ??
apr 2009
Følger: 22 Følgere: 21 Katte: 3 Emner: 11 Svar: 926
Ellers er det måske en god idé at få en professionel adfærds-terapeut ind over. Tal evt med din dyrlæge om de kender en, de kan anbefale.
mvh
Pia
dec 2007
Følger: 22 Følgere: 21 Katte: 8 Emner: 115 Svar: 363
MVH
Feliway- DET VIRKER :)